Blunders

Discussie in 'De lounge' gestart door Boommm, 9 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Ik heb wel eens aan de vader van een nieuw patientje gevraagd of hij de opa was... Oeps! Kreeg ook direct een knalrood hoofd.

2. mama en zoon

mama en zoon Bekend lid

27 jan 2017
    740
    209
    43
    oh ik heb nog een blunder...

ik liep stage in groep 8 en er was een jochie met lang haar en een bril. hij was heel klein, droeg neutrale kleren en had geen echt jongenskoppie. en had ook niet echt een jongensnaam. Dus ik heb maandenlang gedacht dat hij een meisje was... ik kwam er ook op een pijnlijke manier achter.. we moesten groepjes vormen van jongens en meisjes en hij ging natuurlijk bij de jongens staan, waarop ik zei: ga nou naar de meiden!!!!
    kind snapte er niks van en begon te huilen. toen maar een smoes bedacht dat het anders een oneven aantal zou zijn.... :(

ik schaam me echt helemaal kapot als ik eraan terugdenk. vreselijk.

3. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    - ik was boven en hoorde beneden een plof. En toen nog 1. Ik loop verbaast naar beneden en halverwege de trap bedenk ik me ineens dat ik een half uur eerder eieren op het vuur gezet had:$
    De ene lang gitzwart in de pan en de andere hing aan het plavond:D

- paar jaar geleden had het flink gevroren. Moest mn autoruiten krabben en natuurlijk waren de sloten bevroren en kreeg ik de deur niet open anders had ik hem alvast kunnen starten om het ontdooien te versnellen en natuurlijk lag daar ook die verdomde ijskrabber. Dus 15 minuten en al vloekend met vingers als ijspegels die ramen staan te doen met een bankpasje. Ben bij het laatste raam en zie een pakje sigaretten op de stoel liggen. Ik helemaal verbaast. Hoe komt die daar nou?:(
    Kijk ik nog eens goed, kom ik tot het besef dat het helemaal mijn auto niet is maar van de buurvrouw:)
    Ik had exact dezelfde auto, zelfde merk en kleur en die stond 3 plekken verder.....

- had mn auto bij client voor de deur gezet. Stap bij client de deur uit en terwijl ik de voordeur dicht trek, druk ik op het knopje om de autodeur te openen. Achter me zie ik de lampen oplichten. Loop naar de auto, gooi de deur open en stap in. Vraag me ineens af waarom die deur zo zwaar ging... en wat zit die stoel vreemd.... en een spons in mn auto?? Ik heb helemaal geen spons:(
    Kijk naar buiten en zie recht voor me mn eigen auto staan.. zat ik in de auto van een vreemde die blijkbaar open stond, vlak achter de mijne en ook zwart:)

4. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Paar van mn werk:
    * ik ga naar een client toe waar ik nog nooit geweest bem. Steunkousen aan doen. 1 aan en ik vraag waar kous nr2 ligt. Mw kijkt me boos aan en slaat vervolgens de deken weg en ik zie een been tot onder de knie geamputeerd. "Denk niet dat die nodig is" zei ze boos. Schaamde me dood..:)

Jaren geleden in de huishouding: wordt gebeld dat ik in de serviceflat naar van rooijen moest gaan voor 3 uur. Ik kom daar en bel aan bij de bel van van rooijen. Meneer, licht dementerend laat me binnen. Ben 1,5 uur bezig totdat ik gebeld wordt door mn werk. Mw van rooijen had gebeld waar ik bleef.mw:( Ik ben bij meneer van rooijen... bleken er 2 van rooijens te wonen, een mw en op andere etage de meneer. en meneer kreeg helemaal geen hulp van ons maar was ik al 1,5 uur aan het poetsen:D

En 2 van mn collega's:
    * collega belt aan bij een client van ons. Kleinzoon van een jaar of 10 doet zoals wel vaker de deur open. Collega zegt:" hoi bas, kom je oma wassen". Jochie kijkt verbaast en zegt :"alweer?, dat is al gedaan". Collega stapt naar binnen en zegt:" is al gedaan? Dat kan helemaal niet, dat kom ik doen". Ze klopt op de deur en meld aan mw "goedemorgen, mag ik binnen komen? En ze zie vervolgens mw in de kamer opgebaard in de kist liggen:$
    Bleek ze die avond ervoor overleden te zien en was niet goed door gegeven aan ons.

* andere collega moet bij een oude viezige man schoonmaken. Naast het bed staat een fles met water. Ze gooit deze leeg in de wasbak. Beneden aan de koffie verteld dhr dat hij zo'n last vam zn rug bleef houden. Hij had nu een fles met ingestraald water naast zn bed staan. Collega kreeg schaamrood op dr kaken. Die is naar boven gerend en heeft de fles met kraanwater gevuld en terug gezet. De week daarop was ze er weer en vroeg ze naar de rugpijn. Meneer vertelde vrolijk dat jet ingestraalde water super goed hielp. Hij was na maanden vam zn pijn af:p:D

5. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Ik ging een broodje halen bij het tankstation hier in de buurt (zit tegenwoordig een bakkerij bij met heerlijk vers brood en broodjes).

Er stond een hele fijne, getinte jongen achter de balie.
    Ik bestel mijn broodje. Gezond. Zoals gewoonlijk...

Vervolgens vraagt hij wat voor een broodje ik wil, maar ik stond half in mijn telefoon.

Dus ik schrik op. Met iets van "huh wat!?".
    "Wat wilt u?" zei hij nogmaals
    en ik zeg alleen maar:

"Een harde bruine graag!"

Op het moment dat ik het zei dacht ik al iets van oeps...
    Maar toen hij ook nog eens begon te grijnzen.
    Ik kon wel door de grond!

6. MMW

MMW Fanatiek lid

29 dec 2013
    1.236
    447
    83
    Haha, ja zo heb ik in een Turkse slagerij ook wel eens om "turkse worst" gevraagd, omdat ik niet zo snel op het juiste woord kon komen... "Nou mevrouw, Turkse worst genoeg hier. Kies maar uit!" :)

7. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Bij een Turkse slager staan en vragen of het varkensvlees of kip is...

8. Ballon

Ballon Niet meer actief

Om die tweede moet ik zo hard lachen!! Zou mij ook kunnen overkomen 😂

9. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.393
    1.173
    113
    Ben je niet de enige! Hier ook een x stad en land afgereden naar de grote brand 😂😂 bleek het ook zo'n grote pijp met fakkel te zijn

10. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Gisteren had ik mijn skinny jeans binnenstebuiten aangetrokken en was bijna zo naar buiten gegaan.

Deel Deze Pagina