De eerste keer dat we uit eten gingen met mijn schoonouders moesten mn schoonmoeder en ik tegelijk naar het toilet, er was maar 1 ruimte dus moesten we op elkaar wachten. Ik ging zitten en liet een harde scheet die duidelijk door de deur te horen was.. Ze plaagt me er nu nog wel eens mee haha.
Oh er schiet me er nog een te binnen. Ik was met mijn moeder aan het shoppen voor een feestjurk ivm schoolfeest. Ik had een jurk aangepast en kwam uit het pashokjeom in de spiegel te kijken. Het viel me op dat mijn voorhoofd ontzettend glimde dus ik zei: jeetje wat heb ik een glimmende voorhuid! Ik maak nogal wat blunders:'D
Ik had een keer de briljante opmerking. Fietse samen met een collega terug naar huis. Ik bedacht me dat ik naar de supermarkt moest voor iets, maar ik wist niet meer wat. Collega ging me helpen en noemde van alles op. Op een gegeven moment zegt hij: Nicotinepleisters Waarop ik zei: Nee ik val niet op vrouwen. Hij 2x herhalen: Vrouwen? Ik dacht dat hij zei: Dikke tieten plaatjes. Ik weet ook niet hoe ik er op kwam En een moment later fietsen we langs een stel ganzen en ik zeg (alsof het de normaalste zaak van de wereld was): Wat doet dit witte eend nou tussen al die bruine eenden.
hihi ik heb er nog een! Poosje terug ging ik ergens in mn eentje heen, en mn vriend met alle kids thuis. Hij ging een lekker lange wandeling maken met het hele spul en de hond, en ik zou met zijn auto gaan (automaat) zodat hij mijn auto (Volvo v70) bij de deur had voor het geval hij ergens heen moest... Ik rij weg in zn auto, en vond het al raar rijden, kom ik er na een paar honderd meter achter dat hij een lekke band heeft! Ik snel de auto geparkeerd, en op mn hakken teruggerend naar huis, om dan alsnog maar met mijn auto te gaan, want ik was al aan de late kant. Ik stap in, start, probeer hem in zn achteruit te zetten maar kreeg het met geen mogelijkheid voor elkaar. Andere versnellingen ook niet, auto weer uit, pook doet het prima, auto weer aan, geen beweging! En hij "wilde" steeds een beetje vooruit. Ik geprobeerd de motorkap los te krijgen wat me ook niet lukte omdat ik dat palletje niet kon vinden... ggrrr stomme auto's ook altijd! Komen de buurtjes er bij staan, die boden aan om mij dan weg te brengen, ik helemaal blij bij de buurman in de auto en toch nog redelijk op tijd... Mn vriend eenmaal terug van de wandeling mn appjes gelezen, en bij zijn auto de band even verwisseld. Toen mijn auto nagekeken, niks aan de hand, hij snapte niet waarom het mij niet lukte, er was niks mis met de auto... Hij goodie het op mn hakken, dat ik met zulke hakken niet goed kon koppelen. Dagje later had hij mijn auto nodig dus ik weer met die van hem rijden, dag daarna weer in mn eigen auto.... weer hetzelfde probleem!! Nouja zeg.... ik dacht dan moet het wel echt aan mij liggen... Zie ik opeens mn linkerbeen niks staan te doen.... net als in de automaat van mn vriend..... toen ging er eindelijk een lampje branden bij mij.... ik zat met mn rechtervoet de rem in te trappen tijdens het starten, echt heilig overtuigd dat ik aan het koppelen was (bij de automaat moet je de rem indrukken om te schakelen tussen park, reverse en drive) o wat schaamde ik mij! Mn vriend lag echt helemaal in een deuk, krijg het nu nog wel te horen, en de buurtjes hebben we maar niks gezegt, heeft mn buurman me om zo iets doms weggebracht!
Pff veel blunders hier de laatste tijd, ik wijt het aan zwangerschapsdementie. Mijn ergste blunder was denk ik wel een paar maanden terug. Ik liep door de Hema met dochter die in de kinderwagen lag te slapen. Meestal parkeer ik de kinderwagen dan even op tegen de rand van het gangpad als ik iets leuks zie hangen zodat ik niet alles blokkeer. Nu deed ik dit dus ook en keek ik een minuutje of 5 naar een vestje. Nadat ik de goede maat gezocht had liep ik naar de kassa, afgerekend en toen door naar buiten. Eenmaal buiten wilde ik doorlopen naar de kruidvat toen ik me ineens realiseerde dat ik de kinderwagen met slapend kind in de Hema had laten staan... En alsof dat nog niet erg genoeg was stonden er in de Hema ondertussen een paar mensen om de kinderwagen heen omdat ze wakker was geworden en aan het huilen was. Ik heb me nog nooit zo erg geschaamd en schuldig gevoeld. Het heeft echt een tijd geduurd voordat ik me daar weer heb durven te vertonen.
Ik lig hier echt HELEMAAL in een deuk Maar kan me voorstellen dat je je rot schaamt. Ow zoiets hoop ik echt niet mee te maken... haha... Ik zie het alleen in films Och erm meiske... gelukkig had je het op tijd door
In een showroom staan en tegen een muur aanhangen om vervolgens met muur en al door de showroom te liggen!! ( was zo'n dummie muur ) hahaha
Kan zo even op geen blunders van mezelf komen,komt nog wel Maar ik herinner me er wel 1 van iemand anders van een paar jaar terug. Vriend en ik waren net een jaar samen en hij moest even hout naar een houtkachel winkel heen brengen. Dus ik ging gezellig mee om te helpen. Waren we daar aan het uitladen komt die eigenaar naar buiten met de opmerking: ''Ooh je hebt versterking,heb je je zoon meegenomen'' We keken hem met grote ogen aan verbaasd over zijn uitspraak en hebben de beste man ook niet weergezien heeft zich opgesloten op kantoor denk ik M'n vriend kliert me er nog af en toe mee
Ik was vorige week met een collega aan het koffie schenken op een informatieavond voor de ouders van onze school. Mijn collega is een stuk kleiner dan ik. Komt er een moeder binnen, zegt met zo'n o-wat-ben-jij-schattig-lach tegen mijn collega: Zoohoo, jouw juf heeft goede hulp!
Ik zwaai trouwens heel vaak uitbundig tegen een bekende, om er dan tijdens het zwaaien al achter te komen dat diegene toch niet is wie ik dacht.
Dat gebeurd mij ook zo vaak Niet een blunder waar iemand wat van heeft gemerkt, maar toch een blunder. Jaaaaaaren geleden was ik wezen zwemmen met mijn peuter (die inmiddels bijna 18 is, zo lang geleden dus ) Hem aangekleed, mezelf aangekleed, spullen bij elkaar pakken en hup, naar de auto. Schrik ik me buiten compleet wezenloos, want ik was hem vergeten, ik 3 seconden totaal in paniek, om na die 3 seconden te beseffen dat hij gewoon aan mijn andere (niet vol tassen etc) hand liep.......Zo dom!
Ik werkte op het CB en had die dag een vrolijk shirtje aangetrokken. Een van de peutertjes wijst naar mijn shirt en zegt 'jip!' Dus ik, wijzend op mijn shirt: 'goed zo, dat is jip ja.. en dit is Janneke! De vader kijkt me heel vreemd aan, en het duurde net iets te lang voor ik doorhad dat ik zojuist mijn borsten Jip en Janneke had genoemd.
Haha heerlijk zo' n topic.......... Hier vandaag gestopt voor groen licht..... En de verloskundige wilde afgelopen keer mijn buik opmeten en vroeg me of ik mijn broek wilde laten zakken...........niet erbij vermelden dat ik mijn onderbroek mocht aanhouden............