Blundertopic

Discussie in 'De lounge' gestart door Wensmamma, 16 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MCE

MCE Lid

10 aug 2014
    47
    0
    0
    Dit is al een poos geleden hoor toen ik zwanger was van m'n eerste.
    Ik verwachtte een belangrijk telefoontje die dag. En ik dacht nog ; als ik m'n telefoon maar niet kwijtraak , ik moet hem gewoon de hele tijd bij me houden. Toen belde m'n man , ik zei nog dat ik niet te lang kon blijven kletsen ivm het belangrijke telefoontje. Ineens raakte ik in complete paniek en zei tegen m'n man : serieus ?! Waar is m'n telefoon nu dan ? En ik overal zoeken ( met m'n telefoon dus nog aan m'n oor) m'n man bleef de hele tijd ook stil !! Na 2 minuten zeg ik tegen hem : ik ga nu ophangen hoor , ben m'n telefoon gewoon kwijt! En je kon me niet kwaaier krijgen. Zegt hij zo droog als het maar kan : waar bel je nu mee dan ? Oeps !

2. Thunder

Thunder Bekend lid

30 apr 2014
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    whahahahahaah ja dit soort dingen heb ik ook wel! Dat ik iets zoek waar ik al mee in m'n hand loop.

3. Thunder

Thunder Bekend lid

30 apr 2014
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    woehahahahaaha

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik stond een jaar of anderhalf/twee bij de snackbar met mijn kerel want we wilden patatjes eten die avond. We hadden net 'verkering' en ik was stikblij met zo'n lekker ding en voelde mij gewoon onwijs trots. Zo'n cutey met zo'n sexy lichaam, helemaal tha bombbbb...!

Nou ja, mijn partner besteld en betaald netjes. Hij gaat daarna achter mij staan, terwijl de vrouw van de snackbar aan mij vraagt:

"Horen jullie bij elkaar?" (als in: kan ik je helpen/wil je bestellen?)

En ik zeg vanuit het niets: ja :D Sinds april, leuk hè?

De vrouw proeste het uit en mijn schatz ging even buiten staan.

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Oh ja, zoeken naar dingen die je in je hand hebt gebeurd hier ook nogal eens.

Hoe vaak ik in mijn leven al niet op zoek ben geweest naar mijn bril (ik draag normaal lenzen) Had ik hem gewoon op mijn neus :)

6. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    Nou niet van mij maar heb vandaag even moeten lachen met mijn vriend...

Die vertrekt altijd vroeg naar zijn werk en omdat ik ziek was de afgelopen dagen nog geen tijd gehad om de kleren terug in de kast te leggen.. Komt ie vanavond thuis en ik wist al niet wat ik zag.. Had hij gewoon mijn broek aan!! Gelukkig was het een zwarte jeans.. Hij vond ze al wat aan de korte kant.. Heb dubbel gelegen haha.

7. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Hier ook een leuke blunder we hadden een keer een stagiaire die vrij klein was en er waren kinderen bij die net zo groot als haar waren.

We gingen samen op uitstapje en dan tel ik tussen door regelmatig de kinderen om te kijken of iedereen compleet is. Ik een hele discussie of we wel compleet waren met min collega ik telde immers 1tje meer dan toen we vertrokken collega snapte er ook niets van. Na tien minuten kwamen we erachter dat we de stagiaire telkens mee telde als een van de kinderen.

Ai dat was echt lullig en ze zei ook niets he. Deze stagiaire is inmiddels onze collega maar we lachen nog regelmatig om dit verhaal..:D

8. mamaK79

mamaK79 Actief lid

15 feb 2012
    394
    8
    18
    Belgisch Nederland
    Haha..
    *op t werk met niet zo hoge sterkte bril niet door hebben dat een van de glazen er niet meer in zat.
    *een vreemde man de schrik van zijn leven bezorgen terwijl hij bij mm naar volwassen dvds kijkt en gaan vragen waarvoor hij dat nodig heeft (dacht dat t mijn andere helft was)
    *zwaaien naar (niet zo) bekenden is ook een specialiteit

9. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Jaren geleden, toen er nog geen TomTom was.
    Moest ik naar een trouwerij van een oude vriendin, was moe, had eigenlijk geen zin. Maar goed, opgetut, beetje laat. Vreselijk moeten zoeken. Eindelijk gevonden.. Huh de parkeerplaats is wel erg leeg..
    Kijk ik op de trouwkaart.. Was het een week later..

Of alles gepakt om naar ons vakantiehuisje te gaan, na 5 min teruggereden vanwege vergeten speen. Ben ik al een uur onderweg. Oeps de sleutels van het vakantiehuisje vergeten. Zo balen!

10. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Haha dit topic is echt geweldig!!!

Ik had ongeveer 1,5 jaar terug echt een megaa blunder.
    Was vrijdagavond uit geweest in Breda met vrienden. Toen ik om half een terug naar huis ging (reed met een vriend mee) kon ik ineens nergens m'n sleutels meer vinden. Dikke paniek natuurlijk.
    Dus ik maar geregeld dat ik in Breda kon blijven slapen bij een andere vriend... Maar die bleef tot 4 uur in de stad en ik heb echt zwaar mega een hekel aan uitgaan tot je er bij neervalt. Na 1 uur gaat bij mij het licht uit.
    De volgende ochten om half 7 de trein naar Haarlem gepakt, broertje met reservesleutel naar het station laten komen want ik moest om 12 uur werken in Goes 😔
    Ik trein terug naar huis met reservesleutel. Kom ik bij m'n voordeur en 3x raden wat daar inzat... Juist m'n sleutelbos. 😡
    Ik voelde me zooo dom. En was ook nog eens de hele dag brak op m'n werk 😥

11. sydneys

sydneys Niet meer actief

Mijn zoontje was naar de eendjes gaan kijken met opa bij het kanaal.
    Komen ze terug en mijn moeder vertellen over de eendjes en of hij de eendjes had zien zwemmen. Ze begon ook het liedje te zingen van "alle eendjes zwemmen in het water" met die zwembewegingen erbij.
    Zegt ze tegen mijn zoon : jaaa zo doen de eendjes met de vleugeltjes, zwemmen met de vleugeltjes. Nog eens die zwembeweging erbij ;)

Mijn vriend, dader en ik keken elkaar en en hielden het niet meer en mijn moeder vroeg heel serieus wat er was en toen ineens realiseerde ze zich wat ze zei :D

12. sydneys

sydneys Niet meer actief

Nog eentje maar van ons.
    We gingen naar een pretpark! Verkeerd gereden maar uiteindelijk gevonden. Ongeveer anderhalf uur in de auto gezeten
    Wow wat leuk! Staan bijna geen auto's op de parking!
    Hmmm pretpark was gesloten. Dat is typisch ons

13. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Wij zaten van de week een programma te kijken. Ze liepen over het strand en ineens zie ik echt mega grote stenen in beeld komen, dus ik keihard tegen me vriend Wajooo schat moet je kijken! Zulke stenen heb ik nog nooit gezien.. waarop me vriend keihard in de lach schiet en zegt dat zijn nou golfbrekers lieve schat.

Voelde me behoorlijk dom en was nog boos ook omdat ie me uit stond te lachen. :p

14. Amare

Amare Niet meer actief

Ik had de auto van mijn vader en reed naar de friettent.
    Nadat ik de auto geparkeerd had, liep ik richting de friettent, de mannen achter de balie zagen me aan komen lopen en waren aan het wijzen met een blik vol bewondering.
    Trots denk ik bij mezelf: zie je ik mag er best nog wel zijn, ik ben nog best knap.

Tot ik mijn friet bestel en de jongen zegt: is het een A2 of A3.
    Bleken ze dus vol bewondering naar de auto te kijken die ik mee had in plaats van naar mij. Gelukkig wisten zij niet dat ik dat dacht, maar voelde me flink rood worden.

15. doedie1991

doedie1991 Bekend lid

28 mei 2014
    660
    0
    16
    Vorig jaar woonde in in een flatje denk ga ff boodschapjes halen met de kids. Terug probeer ik de deur van het gebouw open t maken lukt t maar niet. Denk is wat met me dleutel.. Ik me vader bellen zie ik hem voorbijrijden met zn motor naar het andere flatgebouw. Kijk ik zit ik ewoon de hele tijd bij t verkeerde gebouw te prutsen met me sleutel haha lijkt okk veel op elkaar.

16. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Ik woon in Nieuw-Zeeland, dus praat veel Engels. Tijdens mijn 2e zwangerschap belde ik ergens naartoe om een afspraak te maken, en ik spel mijn achternaam:

"B for bravo"
    "R for Richard"
    "U for..." krampachtig nadenken... "uterus!" wat dus Engels is voor 'baarmoeder'.

Tsja, babybrains zullen we maar zeggen :D Mijn collega, die alles had gehoord, lag in een deuk.

17. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Mijn zoontje van 5 had eergisteren met papa zijn telefoon lopen spelen. Mijn man pakte na 2.5 uur zijn telefoon weer op en zag dat hij wel heel veel whatsapp berichten van zijn adressenbestand binnen had gekregen. Nu blijkt dus dat ons zoontje een foto van 2 stoelen had gemaakt en deze naar een vriend had gestuurd. Vervolgens een foto van onze radiatorbouw naar mijn man zijn planner. Maar ergste van alles was dat hij een foto van zijn pielemoos had gemaakt (hoe komt hij erop?!!!) en deze in de groepsapp van mijn man zijn werk had geplaatst!! Mijn man heeft een tattoo sleeve op zijn arm en mijn zoontje had die ochtend met een tattoopen op zijn eigen arm lopen tekenen waardoor het op het eerste gezicht nog leek of het mijn mam zelf was. Die foto heeft zo ruim 2.5 uur op die groepsapp gestaan zonder dat mijn man het door had dus zijn collega's hebben uitgebreid kunnen speculeren wat nou de reden van het plaatsen was. Hij heeft vervolgens wel even een paar telefoontjes moeten plegen eea uit te leggen. Ik heb de rest van de dag in een stuip gelegen XD

18. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    omg hahaha dat is echt heel erg

19. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113

Hahaha. Die is leuk!
    Zo heeft mijn 1 jarige dochter een keer om 6.00mijn werkgeefster gebeld.
    Gelukkig nam ze niet op..

20. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik had voor mijn kerst een cadeaubon voor parfum gekregen van mijn broer.
    We gingen een hele tijd later die parfum eens halen. Mijn moeder en ik. Ici paris binnen, parfum uitgezocht. Gingen naar de kassa en gaven die bon af.
    Euhm mevrouw, dit is een cadeaubon van parfum planet niet van ici paris

Pfff knalrode kop! Daarna maar naar parfum planet gegaan:)

Deel Deze Pagina