Blundertopic

Discussion in 'De lounge' started by Wensmamma, Sep 16, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hahaha die is geweldig :p

2. mamaK79

mamaK79 Actief lid

Feb 15, 2012
    394
    8
    18
    Belgisch Nederland
    OMG you made my day dit is geweldig!!!

3. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

May 4, 2012
    3,184
    16
    38
    IK KOM NIET MEER BIJ!!!!!!! hahahahahahha:D:D
    Die is top!

'k zal zelf ook eens nadenken over mijn blunders...

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Vers van de pers:

Ik heb het verkeerde vak geleerd verleden jaar. Ik moest vak A leren en was ervan overtuigd dat daar lesstof B bij hoorde. Ik was totaal gedesillusioneerd waarom ik een onvoldoende had gehaald en was bang een incapabele domme faalhaas te zijn. Vervolgens zit ik nu opnieuw voor vak A en B te leren; en zie ik nu pas het verschil.

Blunder!!! Bij nader inzien vond ik die onvoldoende ineens wel stukken begrijpelijker en vind ik dat ik juist een slimme faalhaas ben; zonder dat ik namelijk de lesstof heb geleerd, heb ik wel een dikke 4 gehaald (in plaats van een 1 ofzo).

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

En ik heb zojuist mijn buurman 'schatje' genoemd.

Mijn hemel, wat heb ik vandaag?

Ik zit in zombiemodus achter de computer en ik heb een gemeenschappelijke gang met de buurman waarin onze beiden voordeuren zitten. Mijn voordeur staat hier regelmatig open, gewoon uit gewoonte. De buitendeur van die ruimte gaat open en ik hoor een sleutelbos rammelen... Mijn bovenbuurman is er bijna nooit - dus ik dacht: goh, wat is mijn partner vroeg vandaag (een uur eerder klaar?) dus ik zeg geïnteresseerd: hee schatje, hoe wast vandaag? Hoor ik iemand verstijven in de gang. OMFG. Ik heb maar net alsof gedaan dat ik aan de telefoon was met mijn partner en een onzinverhaal opgehouden.

Voortaan eerst maar kijken wie er hier binnen komt :p

Share This Page