zwangerschapssymptomen weer weg

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door liesje30, 5 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liesje30

liesje30 Lid

1 jun 2013
    93
    0
    0
    Ben nu een goede 4 weken zwanger. En had ook veel kwaaltjes enzo maar sinds gisteren is het meeste weg. Voel alleen mijn borsten nog een beetje.
    Het is allemaal natuurlijk nog heel nieuw en spannend maar vind het ook wel eng zeker nu ik niet veel symptomen meer voel.

2. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    Hey als eest van harte met je zwangerschap. Ik heb zelf nog geen ervaringen met zwanger zijn en kwaaltjes. Maar lees wel veel over dat kwaaltjes komen en gaan. Als je goed kijkt en leest kom je van zelf het een en ander tegen. Dus je hoeft je geen zorgen te maken. Zolang er geen rood uit je vandaag komt komt of ernstige krapen kan je lekker van je zwangerschap geniete. En als je echt erg onzeker bent en het voelt niet goed kan je altijd langs de dokter gaan of gyn. Maar voor nu lekker genieten meid.

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Hier is het ook wat minder maar uit ervaring weet ik dat het rond de 6 weken echt begint met misselijk zijn enz dus ik geniet nog effe van deze dagen haha

4. liesje30

liesje30 Lid

1 jun 2013
    93
    0
    0
    Dankje wel xiomara.

Ik ben nu ook wel verder hier aan t neuzen. Ik heb totaal geen bloedverlies ook niwt licht roze ofzo.

Mommy ik zie dat jij even ver bent als ik. Omdat het mijn eerste is is alles helemaal nieuw.
    Ik was al wel wat aan t lezen erover hier op t forum maar dacht toch even zelf een berichtje plaatsen. Wou dat ik morgen me echo al had hihi ipv de 25e wachten kan zo lang duren.

5. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    geen zorgen ik had ook geen symptonen en kom nu net de wc weer uitlopen om te overgeven dat is nu vanaf maandag zo echt kotsmisselijk jou tijd komt wel geniet nog maar symptoon vrij hihi

6. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Vorige zw schap geen kwaaltjes gehad...maar op 1 of andere manier voelde ik me wel gewoon zwanger...

deze zw schap precies hetzelfde nergens last van (laat ik het zo zeggen..geen hinderlijke kwaaltjes) merk wel dat ik zwanger ben aan me borsten die groeien en gevoelig zijn en snellere haargroei:S

dus zou zeggen geniet van kwaaltjes vrij ze kunnen zo opzetten

7. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Na 4,5 week a 5 weken verdween mijn mijn in de borsten en daarbij ook de hevige steken in mijn borsten. Ook de ergste menstruatie achtige pijnen verdwenen.

Zolang je geen bloedverlies hebt; wees blij dat de kwaaltje even weg zijn. De ene dag zul je er meer last van hebben dan de andere dag. ;)

8. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Hier ook hoor, helemaal geen kwaaltjes. Ben nu 8w3d. Af en toe pijnlijke tepels maar niet elke dag. Geniet van je zwangerschap zonder kwaaltjes, het kan rap genoeg veranderen. Besef goed dat wij (zonder kwaaltjes) één van de gelukkigen zijn :D

9. liesje30

liesje30 Lid

1 jun 2013
    93
    0
    0
    Super bedankt voor alle reacties. Stelt mij meer gerust!!

Nu net wel misselijk maar niet overgeven. En heb wat hoofdpijn of ja meer een drukkend gevoel. Maar ook hoesten en loopneus dus dat duidt meer op verkouden pfff en dat met dit mooie weer.

10. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Dat heb ik ook, ben nu 4w2d en voel ook relatief weinig, toch zegt de test wel dat ik zwanger ben en geloof ik ook wel maar het maakt me ook heel onzeker.
    Zou ook wel wat meer kwaaltjes willen hebben, al is het om mezelf gerust te kunnen stellen.
    Maar ja, zoals Daphne85 ook zegt, gelukkig inderdaad ook wel dat het zo makkelijk gaat (nog).

11. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

16 apr 2013
    1.067
    202
    63
    Dat had ik ook in t begin. Eerst voelde ik van alles en daarna was t ineens weg. Ben nu zes weken zwanger en afgelopen week heel erg moe geweest.
    Geniet er lekker van dat je momenteel geen symptomen hebt! :)

12. nono

nono Niet meer actief

Ik had het ook, vooral in het begin. Gelukkig gister echo gehad en alles is goed.. dus lekker proberen te genieten.

13. liesje30

liesje30 Lid

1 jun 2013
    93
    0
    0
    Gisteren ben ik heel de dag super moe geweest. En savonds had ik weer wat krampjes. Vandaag weer niets. Het liefst had ik vandaag de echo al maar dat is e vroeg.

14. chanel20

chanel20 Lid

29 dec 2012
    39
    0
    0
    hier helemaal geen kwaaltjes gehad :) zegt dus nikss

Deel Deze Pagina