BMF

Discussion in 'Prematuur' started by Rijffel, Apr 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rijffel

Rijffel Niet meer actief

Ik kolf fulltime en voeg BMF toe aan mijn afgekolfde melk.
    Mijn dochter is inmiddels bijna 8 weken oud.
    Nu vraag ik mij af of het nog wel nodig is BMF toe te voegen.
    Ik zal maandag de dietist hier over bellen, maar ben erg met haar voeding bezig nu ze elke spuugd als ik haar bijvoed met kunstvoeding:nenatal ( ik produceer niet meer genoeg)
    eigenlijk wil ik dus nu antwoord :rolleyes: :D
    Hoop dat er meer ervaringen hiermee zijn.

alvast bedankt

Groetjes

2. iep75

iep75 Lid

Dec 21, 2008
    35
    0
    0
    Hoi, bij ons alleen bmf toegevoegd in het ziekenhuis door verpleegkundigen door de afgekolfde melk. Geen advies gekregen dit thuis ook te doen, dus niet gedaan. (Eden was bij ontslag 2055gram en bij geboorte 1380gram). Kan je helaas geen tips geven!

3. Rijffel

Rijffel Niet meer actief

In ieder geval hartstike bedankt.
    Ik wacht gewoon nog ff af, en bel maandag om het even na te vragen

Groetjes

4. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Bij mijn zoontje werd BMF aan de gekolfde moedermelk toegevoegd tot hij 3 kilo woog. Hierna hoefde dit niet meer. Ik heb het destijds nagevraagd aan de verpleegkundige waarom hij het niet meer kreeg, maar dat had dus met zijn gewicht te maken. Groetjes

5. Jipper

Jipper Fanatiek lid

Jan 22, 2008
    2,394
    1
    0
    Onze jongens kregen het ook alleen in het ziekenhuis. Daarna was het niet meer nodig. Volgens mij heeft het inderdaad met de groei te maken. Maar onze jongens waren 'nog maar' 2,5 kilo toen ze mee naar huis gingen, en dus al gestopt waren met BMF.
    Daar heb je dus ook niet zoveel aan...

6. Rijffel

Rijffel Niet meer actief

bedankt voor jullie reacties,

Ik heb net contact gehad met dietist in z'huis en zij wil dat ik door ga met de BMF.
    Snap het niet zo goed, want ons meisje is met 2416 geboren, en inmiddels al 3750 (dus de 3 kilo allang voorbij...

7. 4days

4days Niet meer actief

Misschien kun je ook eens hulp van een lactatiekundige inschakelen? (als je dat niet al had) Want dik kans dat zij je voeding weer op een goed peil krijgt. Is toch zielig als je kleintje van kunstvoeding altijd moet overgeven... :(

8. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    hier ook alleen in ziekenhuis, Sam kwam thuis met 2500gr

Share This Page