Hallo, Ik ben inmiddels 41 weken en 2 dagen zwanger. Elke ochtend als ik wakker wordt voel ik de teleurstelling dat ik nog niet bevallen ben... Ik heb ook veel lichamelijke klachten kan bijna niet meer lopen en slapen. Met mijn eerste ben ik bevallen met 39+5. Ik heb t idee dat t niet meer gaat gebeuren. Maandag naar t ziekenhuis voor overtijdscontrole en inleiden. Ik hoop zo dat t dit weekend nog gaat gebeuren... Ervaringen? Alle bakerpraatjes heb ik al geprobeerd en ook geen slijmprop of gezien hier.
Bij mijn eerste ben ik spontaan bevallen op 42+0. Ik werd s ochtends 7:15 verwacht in het ziekenhuis om in te leiden maar om 6:00 kreeg ik lichte weeën. In het ziekenhuis heeft zich dat zonder hulp (behalve breken vliezen) doorgezet. Om 15:00 was de baby er. Ik heb ook nooit een slijmprop gezien Dus wie weet!
Sterkte met de laatste dagen! Bij mijn eerste ben ik met 41.3 spontaan bevallen. De tweede moest ik mij melden met 42 weken.Bij 41.5 weken werd ik alleen zo ongerust wakker of alles nog wel goed ging met hem dat ze me voorstelde om dezelfde dag nog in te leiden, waar ik toen ook voor gekozen heb. Ik had toen al wel 4 cm! Dus ze hebben gelijk de vliezen kunnen breken, daarna heel even aan de ween opwekker en toen nam m'n lichaam het zelf over.
Dreigen met inleiden hielp hier . Baby kwam echt niet, hij had het veel te erg naar zijn zin in de buik. Met 42+0 zou ik worden ingeleid. Dinsdagochtend om 7:30 moest ik me melden in het ziekenhuis. Avond ervoor om 17:45 begonnen spontaan de weeën, volgende ochtend om 7:15 heeft de vk het ziekenhuis afgebeld me de mededeling dat ik spontaan thuis aan het bevallen was. Denk dat die kleine zoiets had van: chips, inleiden, dat gaan we niet doen hoor! Dan kom ik er toch maar een keertje uit Nee zonder gein: laat het los. Hoe meer je wacht op de bevalling, hoe meer je het onbewust tegenhoudt. Ik ben ervan overtuigd dat het bij de avond voor de inleiding spontaan begon omdat ik het toen allemaal los had gelaten met het idee: het gaat toch niet meer spontaan gebeuren, we gaan gewoon lekker naar het ziekenhuis. Pas toen was ik volledig ontspannen en kwam het op gang.
41+2 alsnog spontaan bevallen. ging super snel enne die truucjes ook geprobeerd, hielpen niet. gewoon goed uitrusten, zodat je alle energie hebt voor de bevalling
Hier bevallen met 41 weken. Ik kon ook niet wachten en het duurde en duurde maar. Uiteindelijk dacht ik van: ach, laat maar. Ik ga gewoon naar de bioscoop en shoppen en we zien het allemaal wel. Exact op de 41 weken begon het.
Hier bij de 1e met 41+2 (in de ochtend) bevallen: ik zou die ochtend eigenlijk een check-up hebben in het ziekenhuis, maar de weeën begonnen 's avonds laat. Bij de 2e met 41+1 ('s avonds laat) bevallen: had toen iets later de check-up in het ziekenhuis staan (41+5), omdat ik er wel vertrouwen in had dat het spontaan zou beginnen n.a.v. de 1e bevalling. Beide keren zonder strippen of iets volledig uit zichzelf begonnen.
Ik ben spontaan bevallen bij 41+3 wkn, 41+5 wkn en 41+0 wkn... Ik herken het gevoel wel dat het lijkt nooooooooit te gebeuren , maar toch iedere moment kan het beginnen. Bij de eerste gestript met 41+2 wkn (daarvoor geen enkel voorteken), de volgende ochtend bevallen. Opeens ging het loos . Bij de tweede met 41+4 wkn nog inwendig onderzocht: potdicht, strippen niet mogelijk . De volgende ochtend wakker geworden met enkele onregelmatige weeën, die in de middag opeens regelmatig en heftig na een slaapje. Bij de derde was ik zo ingesteld op 42 wkn dat ik vreselijk verbaasd was dat mijn vliezen spontaan braken met 40+6 wkn . Veel succes met je laatste loodjes.
Hier met 41+4 bevallen. Het kan dus echt nog! Werd snachts ineens wakker en toen waren vliezen gebroken! Ik duim voor je!! Weet hoe slopend dit is...
Dank meiden! Inmiddels nog niet bevallen Maar ik ben er al wat rustiger onder en heb me min of meer neergelegd bij inleiden. Mocht t toch nog gebeuren daarvoor dan ben ik heel happy maar in ieder geval komt er snel een einde aan t wachten!