Mijn vlos doetniet moeilijk over mijn bmi van 36. ik moest eigenlijk ook in het zkh bevallen, maar de gyn keek naar me, zei dat ik nu eenmaal een zware bouw had en vond het dus niet nodig. Overigens is mijn vorige zwangerschap perfect verlopen en mag ik ook nu niet klagen. Ik heb geen dieet adviezen gekregen of een maximum dat ik mag aankomen. Het enige dat ik ervan merk is dat ik twee keer extra moet bloedprikken op suiker. Overigens was ik met veel eten de vorige keer maar 2-3 kilo aangekomen en sta ik nu nog op niks. Dus ik betwijfel of je er altijd veel invloed op hebt.
ohw wat heerlijk om dit te lezen. ik word een alleenstaande moeder en heb een bmi van 36. ik moet ook in het ziekenhuis bevallen. kijk er best tegenop, vind het fijn om te lezen dat er meer zijn zoals ik
Bij onze dochter kreeg ik het idd ook te horen moest in het ZH bevallen en hadden het toch wel een aantal keer over mijn gewicht....Toen onze dochter geboren werd zei ze"nou t ging zo goed de volgende keer lekker thuis hoor"blabla Nu loop ik onder controle van een gyneacoloog ivm een tweelingzwangerschap die beste man heeft nog NOOIT NOOIT wat over mijn gewicht gezegt!!Heel erg apart..... Gewoon even goed informeren!!
Hier is het boven de 35. Maar ja, als je al in het zh wil bevallen, kost het je dan niets ivm een medische indicatie haha positief naar kijken hoor! Toen ik beschamend mijn gewicht noemde, zei een verloskundige als grapje dat het helemaal geen probleem zou zijn als ik langer was. Ik moest hier zo om lachen! Verder nooit een opmerking van de vk. Ik hoef ook niet op de weegschaal ofzo, erg prettig!
ik weet niet wat de bmi grens hier is... ik weet wel dat ik ook sowieso in het zh moet bevallen en dat vind ik ideaal hahaha wilde ik sowieso al... paar keer bij de vk geweest en daar is me juist verteld dat ik moet proberen om niet af te vallen... (vertelde dat 2 van me zussen veel zijn afgevallen tijdens zwangerschap) helaas is dat bij mij niet het geval hahaha... en dat aankomen er gewoon bij hoort dus geen zorgen over maken... gaat er wel af met borstvoeding... dus ik zeg ideaal hier