Hoi dames, Ik moet dit even van me afschrijven. Ik loop nu al meer dan 2 jaar in het ziekenhuis en ben nu bezig met mijn cryo's van ivf 1. Hiervoor al alles gedaan: clomid IUI cyclus volgen blablabla. Ik had 10 cryo's deze poging wat heel veel is maar er is er nog geen enkele blijven plakken. Heb er nu nog maar 5 en het is nog maar de vraag of die goed ontdooien aangezien ik de vorige x 2 embryo's heb verloren door slechte ontdooiing. Ik snap niet waarom geen enkele embryo blijft plakken terwijl ze allemaal erkent waren als A kwaliteit. Ik word er helemaal hopeloos van en er lijkt maar geen eind aan te komen. Ik wacht al zoooooo lang, net zoals zoveel van jullie. Ik snap niet dat het niet lukt. Soms heb ik zoiets van, pffff ff een maandje rust maar dan denk ik weer van ja misschien zou het deze maand wel raak zijn geweest. Ik zit dus ook al 2 volle jaren aan de medicatie en hormonen en krijg er zo'n hekel aan. Ik zit er ff doorheen:x
Meid dat is kl#te. Daar valt niet veel anders op te zeggen. Er doorheen zitten is niet gek. Blijf goed op jezelf letten en zoek tijdig hulp. Sterkte.