Hi, ik heb een kleine vraag. Hoe komt het dat je een week voor je NOD opeens weer heel rekbaar slijm kunt hebben? Eerst was mijn baarmoedermond hoog en zacht en was mijn cervixslijm goed, conclusie: ik was vruchtbaar. Daarna werd de baarmoedermond weer harder en ging deze lager liggen. Nu 6 dagen later ligt mijn baarmoedermond weer hoog, is hij weer zacht en heb ik weer rekbaar doorzichtig cervixslijm. Ik ben continu extreem opgewonden, mijn urine stinkt.. Mijn NOD is over ongeveer een week. Verder heb ik allerlei zwangerschapssymptomen. Graag zou ik willen weten hoe dit kan? Hebben meer mensen hier last van gehad?
Hoi Hoop28, misschien zijn het voortekenen van en zwangerschap. Maar het kan ook gewoon eens een toevalstreffer zijn. Het heeft alles met je hormonen te maken en de hoogte van verschillende hormonen kunnen wel eens variëren per cyclus en andere klachten geven. Zeker als je het zo specifiek bijhoudt als jij. Het zijn in ieder geval geen 2 vruchtbare momenten. Duimen voor over een week! Groetjes Brigitte
@brigitte, thnx! Ik heb besloten gewoon ruim te wachten, wordt ik ongesteld voor 18 mei, dan weet ik genoeg. Zo niet, dan toch maar even testen. Ik hoorde dat het zo kan zijn dat je eerste eisprong niet is gelukt, dat je lichaam weer een poging doet. Dus ik ga daar maar eerst van uit. 8 dagen is nog wel te overzien denk ik. Thnx voor het meedenken!