Miskraam met curettage.

Discussie in 'Miskraam' gestart door jessie33, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessie33

    jessie33 Actief lid

    2 apr 2007
    332
    0
    0
    Hellaas toch is het voor de tweede keer mis gegaan.
    Ik zou afgelopen donderdag 8w en 4d zwanger zijn, maar twee weeken terug was de vruchtzak bijna niet te zien (3 bij 5 mm).
    Maar bij de uitwendige echo was deze erg gegroeid, maar het vruchtje was niet duidelijk te zien. Dus plassen en een inwendige echo. Het vruchtje was helelemaal supper gegroeid 1,3cm maar helaas geen hartslag.
    Dus doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar nog een keer een echo gehad en inderdaad het was niet meer in leven.
    Ik zou vandaag worden geholpen met een curettage maar dit liep donderdagmiddag anders want ik werd niet goed en kreeg krampen, ze vertouwden het niet in het ziekenhuis en ik moest blijven. Ik werd vroeg in de avond geholpen en mocht daarnaar naar huis.
    Ik heb me nog nooit zo leeg en moe gevoeld ik kan nu nog bijna niks, en het lijkt wel alsof er een oliefant er doorheen heeft gelopen.
    Gelukkig loopt er wel al een kleintje rond dus de onzekerheid dat het mischien niet lukt heb ik niet zo, maar dat een curettage zo zwaar kan zijn had ik echt niet verwacht.
    Jessie.
     
  2. Lara1980

    Lara1980 Niet meer actief

    Allereerst heel veel sterkte Jessie. Het is inderdaad niet niks. Als je al een kleintje hebt rondrennen, is de zorg dat het nooit zal lukken misschien kleiner, maar het blijft inderdaad zwaar. Voor mij is het nu bijna twee maanden geleden, maar er zijn dagen dat het nog steeds heel zwaar kan voelen. Neem de tijd en je rust meid; op je eigen manier.
     
  3. Anna27

    Anna27 Fanatiek lid

    7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Jeetje, wat heb ik dan een 'geluk' gehad!
    Ik zat 3 uur nadat ik (eindelijk om 5 uur 's middags) aan de beurt was alweer thuis op de bank, en was de volgende ochtend alweer op pad om meubels uit te zoeken voor ons nieuwe huis...
    Geen pijn gehad, en nauwelijks bloedverlies, maar ik lees overal dat dat dus heel anders kan zijn!
    Ik hoop dat je je snel beter voelt, en sterkte met het verwerken, het is niet niks!
     

Deel Deze Pagina