hoi, een vraagje, ik heb zoals jullie weten op de 10e maart een miskraam gehad.. nu heb ik vandaag weer bloedverlies... heb tussendoor geen bloedverlies gehad... moet ik vandaag als mijn nieuwe cyclus beschouwen???
Nee, dit hoort nog bij je miskraam. Had je nou een controle-echo gehad? Want opnieuw bloeden kan komen door een restje. Je menstruatie komt op z'n vroegst 4 weken na je mk. Suus
Okee... De gyn zei afgelopen dinsdag dat ik vloeistof in mijn baarmoeder had, en dat ik nog een bloeding zou krijgen...
Oke, dan zal dat dit bloed zijn. Alleen maar prima dus, in die zin. Sterkte, want dat bloed vond ik altijd onwijs confronterend. Suus
Ik dacht dat ik ongesteld geworden was joh, werd er al vrolijk van... Ja, confronterend ook wel, maar heb nergens last van verder.. Is ook geen rood of veel, een beetje bruinig eigenlijk... Teveel voor een inlegkruisje en te weinig voor maandverband... (goede uitleg) Maar kan het dan geen kwaad om na het vloeien seks te hebben vraag ik me af, of kan ik het beste wachten tot na mijn eerste echte ongi??
Pas seksen als je niet meer vloeit, anders kun je een baarmoederontsteking krijgen. Dit kan echt je menstruatie nog niet zijn. Je moet je mk tellen als eerste dag laatste menstruatie, en vanaf dat moment gaat je nieuwe cyclus in. Als dit vloeien voorbij is, mag seks weer gewoon. Suus
Mijn beste vriendinnetje ook hoor, de vk zei direct doorgaan en hoppa, direct zwanger... Is mijn banner dan nu weer goed?? dus misschien over 5 dagen een eisprong.. dan hoop ik dat de gyn het kan zien ja of nee...
Je weet pas achteraf of je banner klopt. Je zou moeten tempen of ovutesten om te weten of je in deze cyclus een ei krijgt en wanneer.
Dus alleen tempen is van toepassing omdat er nog hcg is... Ik wacht donderdag bij de gyn af... pfffff de moed zakt me in de schoenen..
Na mijn vmk (4 wk 2dg) heb ik een normale cyclus overg gehouden, 28 dagen terwijl hij daarvoor 26 fo 27 dagen was. Sterkte moi!
Nee hoor, als je morgen een zwangerschapstest doet en die is negatief, dan kun je gewoon ovutesten gebruiken. Of je kijkt het gewoon aan en je ziet het wel. Kan ook prettig zijn. Suus
Hoi Suus, dank voor je informatie en je lieve woorden... doet me goed... Heb vandaag een slechte dag vloei best hevig, en ik voel mezelf ook niet lekker.. Ben best dizzy en heb enorme hoofdpijn.... Het vloeien is geen bloed, maar een hele hoop stolsels.. BOEHOE... SNIK