Wat super knap en nee dik ben je echt niet meer. Een prachtig figuurtje en dat voor een moeder . Zo zie je dat je met wilskracht veel kan bereiken in je leven. Een dieet werkt niet of tijdelijk dus dat je geen brood moet eten etc is zeker verkeerd. Eigenlijk mag en kan je alles eten alleen bewust en niet te veel. Je leefstijl veranderen voor de rest van je leven en niet verwachten dat je met die veelste duren dieeten super slank gaat worden en vooral blijven.
je figuur kun je niet verstoppen maar borsten wel creëren met de juiste bh . Het is net wat je belangrijk vind toch.
Heb veel respect voor je ik hoop dat ik ooit die stap kan maken maar ik hou nu nog teveel van mijn zakje shipz en chocolade Liefs gaga
Wat ontzettend knap van je! En wat heb je nu een prachtig figuur! Je mag echt met recht trots op je zijn, dat je dit toch gewoon maar even geflikt hebt.
Wauwie wat super knap van je! Ik herken het probleem van dat je hoofd achterblijft. Ik ben in 8 maanden 60kg verloren Van de zelfde bmi naar hetzelfde bmi als die van jou. (welliswaar met behulp van maagverkleining). Maar ik heb zo'n geestelijke optater gekregen! Nu 2 jaar later is alles goed, en gaat het goed. Ik wil nooit meer anders. Maar ondanks alles blijf ik angst houden om aan te komen. Ik vind het echt super gaaf dat je alles op eigen kracht hebt gedaan en dat jij wel de ondersteuning hebt gekregen die ik voor mijn traject heb gemist.
Ook vOor jou respect biancs. Nee evht geen hangend vel. Haha. Ik ben bijna in staat om hier een zij foto neer te zetten.
Respect meid! na mn zwangerschap wil ik ook aan de gang met mn gewicht.. en zal dit topic tegen die tijd nog ns terugzoeken als motivatie gek genoeg kom ik tijdens de zw amper aan. deze keer staat teller op -5 nog met 28+1 dus heb goede hoop na bevalling haha. vorige keer zat ik super in mn vel na bevalling kkn leukere kleren aan maar toen mn hormonen op peil waren kwam k net zo hard weer aan.. da wil ik nu voorkomen
Wouw Ukkie, echt respect voor jou! Wat een sterke vrouw ben jij en wat heb je nu een mooi figuur! De tip van dat eetdagboek ga ik zeker gebruiken! Kan nu wel niet gaan lijnen (bmi van 26), maar bewust en gezonder gaan eten is nooit verkeerd natuurlijk!
Heel veel respect zeg!! en je inspireert anderen en mij om geen genoegen te nemen, maar er tegen aan te gaan en het te gaan doen!!! Super dat je dit met onze wilde delen enne supperrrr moooiii lijntje heb je meis!!! TROTS OP WEZEN!!!!
Wauw wat ontzettend knap van je!! Heb hier echt heel veel respect voor! Hoop dat je voor vele vrouwen een inspiratie zult zijn, dat het wel kan, mits ze er voor 100% achterstaan en bewust worden van hun voeding...
Wat ontzettend knap meid ! Je mag met recht heel erg trots zijn op je zelf Je ziet er echt super uit !!! Je zal een voorbeeld voor velen zijn !
wow wat super knap dat je dat zelf hebt gedaan! Heb dat zelf nooit gekund... vandaar dat ik in maart een gastric bypass heb gekregen...
Oh wat ontzettend goed en fijn dat je dit inspirerende verhaal verteld! Ik weet zeker dat je hiermee een hele hoop meiden (incluisief mezelf) motiveerd en inspireerd om bewuster te eten en af te vallen. Je hebt een TOP prestatie geleverd meid, echt zo goed!! Jij mag met recht heel trots op jezelf zijn!