BMI; van 42 naar 24 in twee jaar

Discussion in 'De lounge' started by ukkie2009, Aug 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

Nov 9, 2009
    2,144
    0
    0
    NULL
    WOW!! Knap hoor! Ik vind die 5 kilo die er bij mij teveel aan zit al lastig...

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Das wel fijn dat je geen huidoverschot hebt. Hier gaat het ook geleidelijk en ik ben ook nog jong maar helaas. Mijn borsten zijn nog wel intact, nog steeds een cup F :(

3. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,264
    6,789
    113
    Ik vind het echt heel knap wat je hebt gedaan. Echt op eigen kracht!!!

Maar nog wel een tip:

Ga op een gegeven moment wel stoppen met steeds minder willen wegen anders slaat het door naar de verkeerde kant. Wees ook een keer tevreden. Misschien kun je daar inderdaad wel geestelijke hulp bij krijgen.

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Wow wat goed zeg!!
    Daar mag je met recht trots op zijn!

Ik hoop hier over een jaar ook te kunnen vertellen dat ik een gezond BMI heb.

Bedankt voor je verhaal!

5. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ook dat mag niet onderschat worden!

6. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

wouwww, wat super knap en wat zie je er goed uit:D
    ik hoop dat ik je eens zal volgen en ook mijn doel bereik

7. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Wauw wat knap van je.

Je ziet er super uit meid!!

8. Belle1981

Belle1981 Bekend lid

Jun 5, 2011
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed zeg! ik ben ook bezig, kom wel van minder egwicht, ben er nu 16 kwijt, moet er nog een kleine 10. Brood op zich wordt je niet dik van, maar het ebstaat wel uit koolhydraten en veel mensne zijn echt gevoelig voor dat en gaan juist steeds meer eten daarvan, dat is ene beetje het gevaar van brood waar anderen het over hebben. Ik eet geen brood meer, in de eerste plaats om deels koolhydraten te vermijden, maar mijn buikklachten waren ook ineens over. Dus dat weegt nu zwaarder om andere dingen et eten, ik eet nu bijv. bebakken eieren met spek, gevulde salades en soms een rijstwafel erbij. Kunst is idd. ook om genoeg te eten, je maag kwimpt voor mijn gevoel heel snel en ik zit veel sneller vol en ga dan zelfs kokhalzen, moet me soms dwingen wat meer te eten ;)

Goed meid, houden zo, maar zoals eerder egzegd: ook tevreden proberen te zijn. Ik begrijp je gevole daaromheen heel goed, ik zie mezelf ook nog steeds dikker terwijl iedereen's mond openvalt als ze me zien, zo'n verschil, zelf is dat nog moeilijk te zien voor mij :)

9. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    1,162
    0
    36
    Super knap hoor!
    En ik vind dat je nu al heeeeel slank bent! Geweldig!

10. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    3,133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Wow, wat knap!! Ik heb twee vriendinnen die van een vergelijkbaar (iets hoger, denk ik) gewicht als jij heel veel zijn afgevallen (een meer dan 50 kilo, de ander meer dan 60). Zij zeggen ook dat ze moeite hebben om zichzelf als slank te zien, ze schrikken nog wel eens als ze zichzelf in een winkelruit zien. Het went wel, denk ik, maar er zal tijd overheen gaan.

Het is trouwens heerlijk om te zien hoe ze - allebei - nu kunnen genieten van kledingshoppen en bewegen. Er gaat echt een wereld voor ze open!

Ontzettend sterk van je dat je het hebt aangedurft en dat je ook je verhaal hier opschrijft!

11. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

RESPECT! Echt geweldig!

12. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Fijn hoor!
    Hier van denk zo rond 120 naar vanochtend 81,4.
    Beginpunt is een schatting... Want ook ik was hoogst allergisch voor de weegschaal.

Ook ik merkte dat als je eenmaal De Manier gevonden hebt dat het inderdaad bijna vanzelf gaat.
    Maar ook dat het op een zeker moment echt vanzelf stopt.
    Ik zit nu standaard tussen de 80 en 82 en er gaat niet echt meer iets af.

En dat zelfbeeld.. Dat komt nog wel hoor :)
    Eerst ben je trots op wat je bereikt hebt maar heb je daar wel de spiegel voor nodig om jezelf er aan te herinneren...
    Later gaat dat steeds beter.
    Al moet ik er nog elke keer aan denken.
    Als ik kleren koop, als ik op een smal stoeltje ga zitten, op de bankjes in de bus als er een dikker persoon bij komt zitten..

Zo kan ik nog een uur door.. En dat zelfbeeld.. Elke keer dat je zoiets hebt... wordt het een minibeetje beter :)

13. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    4,077
    5
    38
    Knap werk!!! Echt ook dat je ondanks een pnd niet opgegeven hebt! Ik ga je verhaal uitprinten zodat ik het terug kan lezen als ik weer eens wil opgeven, vind je dat goed?

14. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

ZO HEY!! wat goed van je hoor! En die foto's ook, wat een verschil en wat heb je een mooi lichaam teruggekregen zeg. Ik Heb afgelopen donderdag mijn knop omgezet. vind het wel zwaar, vooral in het weekend.
    Maar met jou'n verhaal kan ik er echt weer even tegenaan hoor!! DANKJEWEL!!

15. karine

karine Fanatiek lid

May 13, 2007
    3,694
    0
    0
    Wauw!!!!!

RESPECT!!!!!!!

Wat onwijs knap van je! Ik heb echt diep respect en wat zie je er goed uit!!! Superknap! Hoop dat je ook zelf gaat zien hoe goed je er nu uitziet!

16. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Wat ontzettend goed van je!!
    Het heeft alles te maken met doorzettingsvermogen en dat heb jij zeker!!

17. linnim

linnim Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    2,027
    367
    83
    in nederland
    respect!

succes met de laatste kilo,s

18. Triskele

Triskele Niet meer actief

wat geweldig en wat knap zeg!!! petje af voor je, je bent een voorbeeld voor velen!

19. Helise

Helise Fanatiek lid

Mar 4, 2012
    1,785
    0
    36
    Wat kan jij trots zijn op jezelf!! Respect, echt ontzettend knap!!

20. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Echt heel veel respect!!!

Share This Page