wat knap zeg!!! Ik herken je verhaal wel.. Ik was ook van de 132 kg naar de 83 gegaan.. maar helaas ook een PND gekregen en ik ben daarvoor medicatie gaan slikken en ook weer aangekomen door het enorme honger gevoel. Ik vind het knap van je dat je het vol hebt gehouden. Ik zit nog midden in een pnd en merk dat ik gewoon geen energie heb om alles op te pakken. Ik ben wel bij de ww gegaan maar de energie om te sporten enz heb ik gewoon niet. hopelijk komt dat weer. en dat je jezelf niet ziet als slank heb ik ook moeilijk is dat he! Misschien kun je daar wat hulp voor zoeken. super knap en je bent een knappe vrouw hoor!!
Ook namens mij een dikke vette RESPECT!! Je mag echt trots zijn op jezelf want hier is echt een hoop kracht voor nodig. Ik ben zelf met een lengte van 90kg vd zwangerschap (tijdens 105kg) teruggegaan naar een gewicht van 74kg. Helaas herken ik wel wat je schrijft. Een tijdje geleden hier ook een topic geplaatst omdat ik nog steeds denk dat ik "dik" ben. Flauwekul natuurlijk maar mijn geest denkt daar anders over.. Ik moet leren om hiermee om te gaan en de werkelijkheid te zien. Dit weekend nog heb ik een broek maatje 38-40 gekocht en nog kan ik het niet geloven. Maar goed dit topic gata niet over mij maar over een vrouw met ballen haha! Knap hoor.. nogmaals mijn respect!!
Wat een mooie reacties allemaal! Kippenvel. Ook respect terug voor de dames die dit ook bereikt hebben. Met of zonder ok!
Omdat ik veel privé berichten kreeg met vragen over hoe mijn dagmenu er dan uit zag zou ik hem ook hier posten. Let wel op, voor niet iedereen werkt hetzelfde. Ontbijt: 1 snee bruin- of volkorenbrood dun besmeerd met halvarineproduct (light)mager beleg (zie variatielijst) 1 beker halfvolle melk of karnemelk In de loop v/d morgen: thee of koffie zonder suiker met halfvolle (koffie)melk eventueel 1 snee bruin- of volkorenbrood (zie ontbijt) 1 portie fruit Tweede broodmaaltijd: 2-3 snee bruin- of volkorenbrood dun besmeerd met halvarineproduct (light) mager beleg thee of koffie zonder suiker met halfvolle (koffie)melk In de loop v/d middag: thee of koffie zonder suiker met halfvolle (koffie)melk eventueel 1 snee bruin- of volkorenbrood (zie 2e broodmaaltijd) 1 portie fruit Warme maaltijd: ± 100 gram mager vlees, vis, wild, gevogelte of vleesvervanging bereid in 1½ eetlepel vloeibaar bak- en braadproduct magere jus min. 3 opscheplepels groente (zonder klontje boter of sausje) 3-4 kleine aardappelen of vervanging (bv 3-4 opscheplepels zilvervliesrijst of volkorenpasta of peulvruchten) In de loop v/d avond: thee of koffie zonder suiker met halfvolle (koffie)melk eventueel 1 plak koek of 2 volkorenbiscuits of 1 volkorencracker 1 beker halfvolle melk of karnemelk of mager nagerecht (bv magere yoghurt of kwark) Tips en opmerkingen: - raadpleeg de variatielijs voor variatiemogelijkheden in de voeding - de tweede broodmaaltijd en de warme maaltijd kunnen onderling gewisseld worden - drink minimaal 1½ liter vocht per dag (dit is 14-16 kopjes of 10 glazen) - gebruik iedere dag minimaal 4-5 snee bruin- of volkorenbrood per dag. Bekijk zelf wanneer het prettigst is voor je om te gebruiken (bv bij maaltijd of tussendoor). Gebruik iedere dag 2 keer een zuivelprodukt (beker halfvolle melk of karnemelk of mager nagerecht). - Neem in het weekend iets extras (bewust en met mate) - eet bewust en eet op vaste plek (bv eettafel) en probeer tijdens het eten niets anders te doen - probeer iedere dag 45 minuten te bewegen (bv lopen, fietsen etc)
Wat een mooi en inspirerend verhaal! Ik heb diep respect voor je! En wat zie je er toch goed uit!!! Super knap!!! Ik hoop dat bij mij die knop ook snel omgaat .. mijn bmi is nu 39, terwijl die voor de zwangerschappen altijd op 22/23 lag!
diepe recpect !!!! ik ben vandaag begonnen met dieeten .. ik weeg ook te veel en moet zeker wel 30 kilo vanaf !
Waauuwww super meid! Ik ben zelf nu ook bezig met bewuster en gezonder eten en hoop daarmee eigenlijk minimaal 15 kg mee kwijt te raken, straks in combinatie met sporten (ook ks gehad) Ik vind het super om jou verhaal te lezen dat motiveert!
Wat een doorzettingsvermogen! Super knap en je bent echt mooi slank nu zeg. Volhouden en superrrr trots zijn op jezelf
Sportschema was de eerste maanden (nov-apr) erg intensief. 2/3 keer in de week 5 kwartier cardio en 2 keer krachttraining (bodypump). Na april zat ik op 1 keer cardio en 1 x kracht. Daarnaast loop ik sinds mei 3 keer in de week 30 min hard. Helaas staat dit allemaal stil wegens een knie blessure (jumpers knee) en gevoelsverlies in mijn linker been. (morgen neuroloog). Maar ondanks dat is mijn verbranding zo hoog dat ik af blijf vallen door normaal te blijven eten. Nogmaals dank! En wat fijn dat er dames geïnspireerd en gemotiveerd raken door mijn verhaal!