Ik wilde even zeggen dat ik diep resect voor je heb. Ik kamp ook al jaren met mijn gewicht. Ik weeg momenteel ook 25 kilo teveel. Door mijn onvervulde kinderwens blijf ik mezelf steeds troosten. Ben een echte emotie eter. Is geen excuus maar wel een van de redenen waarom ik het steeds niet voor elkaar krijg. Door dit verhaal heb ik wel weer moed gekregen om door te gaan. BEDANKT!
Superknap,echt respect! Mijn bmi is hetzelfde als die van jou was,afgelopen dinsdag bij de diëtiste voor de 1e keer en ik ga d'r voor!
Echt meiden petje af zeg!!!!! Heb een poosje geprobeert om 10 kilo kwijt te raken met weight watchers. Zonder resultaat. Niet gemotiverend genoeg Weeg nu 79.0 kilo maar zou heel graag 60/70 willen wegen, dan zou ik erg blij zijn. Nu wel even op een laag pitje gezet, met betrekking MMM. Zwanger worden en afvallen is geen goeie combinatie. Dus voorgenomen om toch wat meer te fietsen/wandelen en mocht er een 2e kindje komen nadien toch ff met een schop onder mijn kont de kilootjes weg te sporten. Al is dat moeilijk. Moet wel zeggen dat ik niet ontevreden ben met mijn lichaam, heb nu maatje 42/44 dus mag nog niet klagen al vind ik dat zelf. Maar toch die paar kilootjes minder kan een mens al zo veel beter door gaan voelen. Respect voor jullie, niet niks om je steeds in te moeten houden!