te kleine benen en te veel vruchtwater

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by gezinnetje1, Sep 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gezinnetje1

gezinnetje1 Nieuw lid

Apr 11, 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,
    Ik heb gisteren een extra echo gehad omdat bij de 20 weken echo te kleine benen werden geconstateerd. Ik ben nu 28 weken zwanger van mijn derde kindje. Nu kreeg k gisteren te horen dat de benen te klein zijn en ik veel vruchtwater heb. Volgende week dinsdag moet ik in het ziekenhuis een echo laten maken Dit heeft mijn verloskundigen gelijk geregeld. Ik maak me stiekem veel zorgen. Wil graag weten wat het precies inhoud en wat de gevolgen kunnen zijn. Waar moet ik aan denken of moet ik me maar gewoon geen zorgen maken?

Grietjes gezinnetje1

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Gezinnetje1,

het is goed dat het in de gaten gehouden wordt hoor. Vaak is er niets aan de hand en zijn het toevals evindingen. Maar heel soms hoort het toch bij een kindje dat een mogelijke afwijking heeft en die wil je er toch graag uitplukken als het even lukt. Ik denk niet dat het handig is als ik je dat allemaal ga uitleggen, want ik heb geen dossierkennis van je en het maakt je mogelijk voor niets ongerust. Dat laat ik toch liever aan je eigen verloskundig zorgverleners over. Dus probeer echt alle vragen die je hebt bij hen neer te leggen.

Groetjes Brigitte

Share This Page