BMmond voelt gedurende dag anders,wat aanhouden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Majkuh, 14 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Hai hai,

even terug om een vraag te stellen ;)

Als ik sorgens mijn baarmoedermond voel zit hij halverwege en is hij hard, maar gedurende de rest van de dag verandert dat.
    Nu weet ik dat je van 1 moment uit moet gaan want het kan dus veranderen, maar vind het zo vreemd dat mijn baarmoedermond smorgens hard is en smiddags en savonds veel zachter, ik weet dus niet wat ik aan moet houden!

wie weet raad?

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Elke dag op hetzelfde tijdstip.
    Gewoon smorgens doen en daarna niet meer.
    Je moet niet de hele dag eraan gaan zitten, is helemaal niet goed.

3. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    zolang ik netjes mijn handen was en voorzichtig voel kan het geen enkel kwaad als ik dat doe.

ik heb heel weinig slijm en dat moet je wel meerdere malen per dag bekijken en omdat het zo weinig is moet ik wel met mijn vingers naar binnen om te voelen, dus voel ik meteen mijn BMM want ik ben er toch al, vandaar dat ik dat zo vaak doe en dit mij dus opvalt.

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Als jij gewoon om de dag klust hoef je helemaal je slijm niet te checken.
    En als je bmm smorgens hoog staat en zacht is, dan hoef je ook je slijm niet te checken.

5. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Ik wou inderdaad dat dat niet hoefde, dat ik al dat stomme gevoel en gecontroleer achterwege kon laten, maar gezien wij
    een gemiddelde van 1 keer sex in de week hebben (en dat is NIET omdat ik dat wil!) zal ik toch wat meer moeten doen om zwanger te raken dan alleen om de dag klussen.

dus ik doe dit niet omdat ik het leuk vind hoor ;)

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Waarom gebruik je dan geen ovu testen icm 1x voelen per dag?
    En als jij 1x per dag voelt, dan vind je net zo goed je vruchtbare dagen hoor.
    De stand en structuur van je bmm veranderd zo sterk in je vruchtbare dagen, dat voel je direct smorgens.

7. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    ik doe deze maand voor het eerst ovutesten, dus vind het nu nog even spannend omdat ik niet weet hoe die bij ij uitslaan.
    Soms zie je bij mensen dat die testen toch lichter kleuren dan de teststreep, simpelweg omdat ze minder LH produceren, dus ik durf daar nu nog niet zo goed vanuit te gaan, maar volgende maand dus wel, want dan weet ik hoe hij kleurt als ik mijn ei heb. 8)

ik begrijp gewoon niet zo goed waar het verschil tussen smorgens en savonds vandaan komt, smorgens is hij echt heel hard, maar savonds heel zacht, echt een megaverschil en daar word ik een beetje onzeker van.

ik weet dat ik er veels te veel mee bezig ben, juist omdat we zo ontzettend weinig sex hebben en ik weet dat ik het wat meer los moet laten, maar ik vind dat zooo moeilijk, de echt al mijn best om niet steeds op het forum te komen en schrijf niet meer elke dag alle klachtjes op, maar...pfff bah!

echt, als we om de dag zouden klussen zou ik het volste vertrouwen hebben dat het goed komt, ik weet dat ik vruchtbaar ben en hij ook, misschien toch maar een praten thuis ;)

8. Niet meer actief

Hoi,

Ik voel ook dagelijks mijn baarmoedermond.
    Maar doe dat maar 1x per dag op hetzelfde tijdstip(onder de douche in de avond).
    Je krijgt anders geen goed beeld van hoe het veranderd.
    Je bent smorgens ook langer dan savonds, dus ja er veranderen gewoon dingen heel de dag door. :(
    Maar ik zou ook zeggen voel maar 1x per dag dat is genoeg.
    Ik heb ook geen slijm en voel daarom ook.
    Veel succes.

ps. wil je voor een 5e kindje gaan of zie ik het verkeerd?

Deel Deze Pagina