Het is hier al een paar dagen feest, wat er allemaal aan de hand is. meneer wil niet slapen normaal ging hij gewoon liggen en sliep 3 a 4 uur achter elkaar in de middag en nu hij gaat zijn bedje in maar gilt enorm en ook eruit wil hij niet hij valt echt letterlijk om van de slaap. hij wil alleen maar bij me zijn en op mijn arm blijven maar slapen ho maar, en gezelliger wordt hij er ook niet op op die manier. in de avond en ochtend gaat hij zo naar bed en niets aan de hand maar in de middag zit hij echt te geeuwen en in zijn oogjes te wrijven maar zodra ik hem wegleg begint het gedonder. maandag de hele dag bezig geweest dacht dat het misschien van zijn kiesjes afkwam, maar gisteren precies hetzelfde van te voren dentinox helpt altijd goed hij had de hele ochtend gespeeld geslapen en vrolijk geweest en hij ligt en het is ellende. en dit was dinsdag ook het geval. dinsdag ben ik in de weer geweest even troosten en weer neerleggen, maar hij maakte er een potje heb op een gegeven moment maar even de deur dicht gedaan muziekdoos aan hij had zijn beer speen en een speeltje zoals altijd en ben naar beneden gegaan. heb hem 25 minuten echt horen gillen en toen ging die slapen. en werd pas 3,5 uur later wakker. woensdag is hij zo ook bijna 20 minuten bezig geweest en nu een kwartier heel hard gillen mara nu is het stil. zou ik er doorheen zijn wat is dit uitproberen>? eenkennig weet iemand dit? Ik probeer hem altijd zoveel mogelijk te troosten, maar kan hem ook wel laten huilen normaal laat ik hem niet zo lang huilen maar niets was goed, zat met mijn handen in mijn haar ook op mijn arm ging hij zo tekeer. en die kiezen ja die zijn gewoon door maar overdag hoor je hem er niet over dus lijkt me sterk alleen als hij op bed ligt waar ik zelf aan dacht hij is heel actief zou het hier iets mee te maken hebben, hij is bezeig met staan en stapjes zetten?
Als er verder geen lichamelijke oorzaak is, zou hij dan soms overprikkeld zijn van de dag tot dan toe? Dat is wat ik denk, omdat hij 's nachts en 's ochtends probleemloos in slaap valt. Het klinkt wel heel erg zielig om hem zo te laten gillen, maar ik lees dat het aan het afbouwen is, van 25 min naar 20 min en nu 15 min. Er zit dus een dalende lijn in, en dat belooft ook wel wat toch?
het gaat bij mij ook door merg en been maar hij gilt in mijn armen net zo! hij deed het net weer maar nog maar 5 minuten, dus hoop dat het van de week weer over is! hij slaapt in de morgen ook nog gewoon 2,5 uur en daarna gaan we wandelen en eten dus echt veel doen we ook niet. ik ben door revalidatie veel van huis, zou het daar misschien mee te maken hebben? Net kwam ik thuis en wil hij de eerste 5 minuten alleen maar bij me zitten. maar heb hem net na een 20 minuten kroelen op bed gelegd en hij heeft 5 minuten gegild maar moet weglopen anders geeft hij zich ook niet over. heel vervelend, weet niet zo goed wat ik ermee aan moet
mijn zoon heeft die vase ook gehad rond 10 maand. ik kon ook niks goeddoen. en idd alleen smiddags. ik heb hem toen ook maar laten huilen want ik kon er ook niks aan veranderen en idd na een week was het helemaal over. ik denk dat het even een fase is dat ze je even willen uittesten ofzo. van ik huil dan komt mamma en dan mag ik er wel uit. terwijl ze te moe zijn om eruit en eigenlijk er helemaal niet uit willen! nou succes ermee en ik hoop voor je dat het net zoals hier snel over is liefs