bmr en men c

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door liebrando, 3 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liebrando

liebrando Niet meer actief

me dochtertje moet dinsdag voor de verlate bmr en men c. Ik sta een beetje in twijfel of ik hem nu wel wil geven. Ze is vorige week enorm ziek geweest en eet sinds een weekje weer wat en drinken. Nu zijn haar broers snotter en denk ik dat zij het ook wel weer zal worden. Nu vraag ik mzelf dus af of ik haar de prikken dinsdag moet laten halen of niet?

wat zouden jullie doen? nog even wachten of gewoon prikken ondanks dat ze misschien snotter zal zijn of worden. En ondanks dat ze ziek is geweest? Vind de prikken al niks vooral die men c niet ben zo bang dat ze er ziek van zal worden binnen dinsdag en 10 dagen ofzo, ze is van de dktp en hib laatst al goed ziek geweest.

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Persoonlijk zou ik gewoon even rustig wachten tot ze helemaal hersteld is en je zeker weet dat het lichaam zich bij deze nieuwe aanval (van die lichaamsvreemde stoffen in de vaccinatie) weer goed kan verdedigen ;)!

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik zou even overleggen met het cb . Mijn ervaring is, dat als ze twijfelen aan de gezondheid van je kindje, ze vrij snel geneigd zijn tot wachten als dit nodig is.
    Het is verder natuurlijk ook een gewone controle waarbij je dit allemaal aan kunt geven. Ik kan me voorstellen dat je met een 2e of volgend kindje hem sneller uit moet stellen (met name in de winter) doordat je kindje dingetjes oppikt van broers/zusjes.

Maar gewoon gaan en even overleggen met de arts. De prik wordt niet voor niets gegeven nadat je door een arts gezien bent.

4. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    Later geven die prikken zou ik zeggen. Als ze al niet lekker is geven ze de prikken als het goed is niet eens. Bij twijfel gewoon niet laten geven.

5. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    bij ziekte/twijfel ent ik niet. Mijn meisje moet de bmr en men c dan ook nog hebben.

6. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Sluit me aan bij tesske, bij ziekte of twijfel ent ik ook niet... Mijn zoontje moet zelfs zijn 11mnd dktp en zijn 14mnd bmr nog hebbben...

7. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    ik zou t ook niet doen mijn jongen heeft er flink last van gehad met koorts erbij.

8. liebrando

hm ik denk dat ik hem dan maar even verplaats, want ze is zowiezo snotter op dit moment. En een dikke week geleden is ze heel ziek geweest dat ze al niet meer at en dronk en hebben we al 2x bij de Ha post gezeten. Stel hem toch maar uit denk ik.

bedankt voor jullie meningen!

zij heeft de dktp en hib ook pas met 14 maanden gekregen omdat ze grieperig was enz. Dus dat deze nu wat later komt zou ook wel niet zo ramp zijn toch.

9. Tese

Tese Niet meer actief

Wij "moeten" donderdag ook voor de bmr en men c. Hij is al uitgeteld maar ook m'n boefje is weer snotterig. Ik kijk ht even aan. Hij is zoveel ziek geweest de laatste maanden, mede door de prikken. Ik hoop dat hij tiptop is donderdag want ik vind het wel belangrijk dat hij ze krijgt.

10. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Ons dochtertje krijgt morgen de BMR en MenC vaacinaties. Zijn jullie kindjes er erg ziek van geweest?

11. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Helemaal mee eens, ik zou het ook even overleggen daar.
    Charlotte heeft ze toevallig vorige week dinsdag gehad en is al sinds zaterdag ziek, nu nog een flinke verkoudheid erbij, niet eten en drinken, dus echt goed last van de prik terwijl ze van de laatste niks heeft gemerkt... Succes!

12. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Heeft ze vorige week BMR en MenC gehad? De vorige(11 maand) prikken waren DKTP en Pneu. Dus dat zal het zijn waarom ze nu veel zieker is dan de vorige keer, denk ik.

Wij 'moeten' morgen dus voor de BMR en MenC. Ben wel benieuwd heo ze zal reageren. Bij de vorige prikken heeft ons dochterje ook weinig last gehad.

13. liebrando

ze heeft vandaag de bmr en men c gehad. Ze was er echt niet blij mee maar goed ze is er nu weer even vanaf, nu nog afwachten of ze ziek gaat worden of niet. De jongens zijn er nooit ziek van geworden maar zij is van de dktp en pneu laatst ook 1 dag ziek geweest dus ik ga er wel vanuit dat ze er last van zal krijgen.

Deel Deze Pagina