bmr en menC inenting, wat te verwachten na de spuit?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by tweeling, Sep 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tweeling

tweeling Fanatiek lid

Sep 9, 2006
    3,579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    onze meid heeft vanmorgen deze spuitjes in haar armen gehad. nu zei die arts iets over dat er volgende weer wel wat uitslag en koorts kon optreden maar ik vond haar zo onduidelijk.

dus hier mijn vraag
    wat kan ik verwachten na deze spuiten en wat kan ik er tegen doen!

gr

2. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    haha we zitten met zn 3en in t zelfde schuitje ;) Merel69, jij en ik.
    mijn CB zei reactie op men.C kan in de eerste 12-24uur, 4 a 7 dagen na BMR kunnen ze op die prik gaan reageren.
    mijn zoontje heeft gister op t eind van de middag de prikken gehad, nu 39 graden koorts, sinds vanacht al :( hoop dat hij niet ook nog eens gaat reageren op de BMR, vind beide prikken maar eng vergeleke met de voorgaande injecties

3. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

Feb 16, 2007
    1,852
    0
    0
    :) , allemaal dezelfde vragen. Er kunnen wel een paar topics dicht denk ik ;) . Merel is nu dus 4 dagen na de prik en heeft 38.5. Als ik het goed begrijp kan dat al de reactie zijn op de bmr . Ze zeiden hier na een week, maar goed, voor mij is het wel duidelijk dat dit reactie is op de bmr dan.....

Sneu hé voor die kleintjes. Krijgen ze een vacinatie omdat ze zo ziek kunnen worden van mazelen, worden ze evengoed ziek....

Succes allebei met je kleintjes.

4. tweeling

tweeling Fanatiek lid

Sep 9, 2006
    3,579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    oh das minder!
    nou hier is ze al verkouden, niet van de prikken hoor, maar hoop dat het daarbij blijft!

ze had het ook over dat je wat uitslag kon gaan zien ofzo?

waarom vind je ze eng?

5. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    ik vind ze eng omdat de reacties op specifiek die 2 entingen een stuk erger kunnen zijn dan de dktp

6. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    bij mijn cb zeiden ze dat je 10 dagen naar de prik nog reacties kan verwachten zoals uitslag en koorst. noa heeft er geen last van gehad.

7. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

Feb 3, 2006
    1,496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Ik was er ook bang voor maar Marin heeft gelukkig nergens last van gehad.
    Succes!

Kus Senna

8. arielle

arielle Actief lid

Jun 27, 2006
    355
    0
    0
    hier totaal geen reacties op de prikken gehad.

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    De dag van de prikken beetje verhoging en hangerig (maar een paar uurtjes) daarna nergens meer last van gehad, ook de week erop niet!

10. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Mijn dochter heeft gisteren ook de bmr en menC gehad. Tot op heden merk ik er nog niks van. Van de bmr kunnen ze na een paar dagen een beetje mazelenverschijnselen krijgen. Dat is wat de arts gisteren tegen mij zei.

11. pauly

pauly Bekend lid

Nov 9, 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    Hier ook geen reactie op de prikken gehad!

12. anja 29

anja 29 Actief lid

Oct 11, 2006
    400
    0
    0
    o jaaaaakkes mijn dochtertje krijgt hem morgen vroeg hoop dat alles mee valt!

13. Marijntje

Marijntje Bekend lid

Nov 9, 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Fleur ook morgen! Fingers crossed! M

14. anja 29

anja 29 Actief lid

Oct 11, 2006
    400
    0
    0
    hahahahah ja jij ook succes morgen meid spannend! ;) ;) ;)

15. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

Feb 24, 2007
    530
    0
    0
    Hier afgelopen donderdag ook de prikken gehad. Op het CB bij ons zeiden ze dat je van de BMR 5 - 12 dagen na de prik last kan hebben. Nou dat hebben we! Verhoging, 39. Ze voelt zich helemaal niet lekker, hangerig enzo. Ik hoop dat het snel overgaat, want maandag gaan we op vakantie.

16. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ik moest eigenlijk vorige week met louise naar het cb voor deze prikken maar omdat we morgen op vakantie gaan heb ik de afspraak verzet. Ik heb geen zin dat mijn eerste vakantie in 3 jaar verpest wordt ;)

17. Brezjika

Brezjika Bekend lid

Hallo,

Op 14 augustus hebben ze ook deze prikken gehad. Amy heeft 1 dagje koorts gehad en Jay toevallig gisteren en vandaag, maar of hij het van de prikken heeft weet ik niet. Hij is verder gewoon vrolijk.

Groetjes Brez

18. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik zie zooo tegen deze prikken op. Vandaag heeft Sverre de DKTP/hib van 11 mnd gehad en dan volgende maand de BMR.

Maar ben ik nou de enige die gewoon die link die weleens wordt gelegd tussen autisme en BMR niet uit zijn hoofd kan zetten? (Ik had die aflevering van Oprah ook niet moeten kijken... ;)) Geloven jullie daar in?

19. Brezjika

Brezjika Bekend lid

Hoi,

Ik ben nog steeds van overtuigd dat autisme aangeboren is en niet zomaar kan ontstaan door een prik of wat dan ook.

Groetjes Brez

20. Hey dames,

jullie hebben t toch over de 14 maanden inenting?

als ik t zo lees, dan denk ik dat ik m maar ga verzetten.
    Mijn dochterje moet as maandag, maar wij vertrekken die zondag erop voor een weekje naar Turkije...
    Lijkt me niet verstandig dan om die afspraak door te laten gaan met t risico op koorts in t buitenland. Tot nu toe heeft ze van geen enkele inenting last gehad..maar dit is volgens mij een zware toch..?

wat raden jullie me aan?

Greetzzz Bianca

Share This Page