bmr en menC inenting, wat te verwachten na de spuit?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by tweeling, Sep 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anja 29

anja 29 Actief lid

Oct 11, 2006
    400
    0
    0
    gelukkig heeft elise er geen last van gehad

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    @simmog, dat is de reden dat ik hem dus ook heb verzet. Louise heeft hem vorige week dinsdag gehad en tot nu toe geen reactie erop maar ik wilde het risico niet nemen dat we net in het buitenland zouden zijn als zij er ziek van wordt. En ieder kindje is anders, sommige kindjes reageren er heel heftig op en andere kindjes helemaal niet, maar ik wilde het risico niet nemen met de vakantie.

3. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    ook ik heb die aflevering gezien, en niet 1x maar wel 3x! was echt toevallig dat die er steeds weer op kwam als ik net ff aan t zappen was. ik geloof absoluut dat het mogelijk is (heb me er een tijdje terug flink in verdiept), maar ook dat de kans klein is. maar het heeft er wel voor gezorgd dat ik de BMR een poosje heb uitgesteld. uiteindelijk heeft hij hem met 18 maanden gehad, en godzijdank reageerde hij alleen op de MenC heel duidelijk.

4. patje

patje Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,923
    0
    0
    overijssel
    Hier gelukkig helemaal geen last gehad van de prikjes.

5. mamita feliz

mamita feliz Actief lid

Oct 20, 2007
    260
    0
    0
    docente
    Lima
    Sem heeft nergens last van gehad

6. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    Mijn zoontje heeft nergens last van gehad voor zover ik weet.

7. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Nou ik weet niet of het toeval is maar Dano heeft de prikjes maandag gehad, en hij is echt ziekkies. heel erg snotterig hangerig, huilerig. wil niks eten alleen heeeeeeeel veel drinken. pff niet leuk dit!

hoop dat het gewoon een verkoudheidje is, maar ik hoorde van een vriendin dat ze ook gewoon grieperig kunnen worden van de BMR en MenC

8. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Jesper krijgt m eind van deze maand. Poe zie er ook best wel tegenop...
    Wij wilden ook een midweekje weer weg gaan. Dit hebben we expres maar een maandje verzet. Nu gaan we 24 nov pas. Lijkt me fijner. Dan zal ie wel weer opgeknapt zijn, mocht ie ergens last van krijgen.
    Jesper heeft van de andere prikjes alleen dezelfde avond wat last gehad...wat hangerig en soms een beetje verhoging.

9. puckje

puckje Bekend lid

Jun 9, 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Emiel heeft ze gisteren gehad. Tot op heden (nog) geen last. Wel is hij heel erg verkouden maar dit was hij volgens mij ook wel geworden als hij de prikken niet zou hebben gehad. Volgende week even afwachten of er ook een reactie op de BMR komt.

Share This Page