Pino dat zijn wild west verhalen, je hebt autisme of je heb het niet.. je krijgt het niet van een spuit! Maaaarrr.. blijkbaar is je gevoel er nog niet goed bij dus dan zou ik het niet doen!
Pino, ben het met LovelyDK eens. Ik geloof ook niet dat ze door de BMR autisme kunnen krijgen. Er zijn veel voor- en tegenstanders van de BMR. De gekste verhalen doen de ronde. Het is nooit wetenschappelijk bewezen dat de BMR autisme kan veroorzaken. Lijkt me dan toch wel, dat die prik afgeschaft zou worden. Heeft je HA een vervanger? Anders bel je daar toch even mee?
Ja heb ik geprobeerd maar wouden me al niet eens helpen met de vraag waarom mijn dochter zo vaak krentenbaard zou kunnen hebben (8x in een half jaar) en vind dat ik maar bij mijn eigen HA moet wezen...
Nou ja! Ze zijn toch vervangend omdat je eigen HA er niet is? Waar slaat dat nou op? Tja, dan zou ik gewoon wachten tot je eigen arts terug is en het met hem overleggen.
Lachwekkend dat CB, geloof dat jullie de ouders zijn en jullie deze beslissing maken en niet een arts van het CB. Als jij het nu niet wilt moet je het gewoon niet doen hoor. Ik ben 6 x gebeld ?!?!? door het CB omdat ik me moest verantwoorden waarom ik die prik niet gaf. Op een gegeven moment was ik daar voor controle en begon dat mens er weer over, ben toen flink uit mijn plaat gegaan daar. Wij maken zelf wel de beslissing of we het wel of niet doen. Wou ze me ook nog folders mee geven over de BMR, maar die had ik laten liggen tijdens het aankleden, fiets de arts me apart achterna. Mijn moeder en ik lagen helemaal in een deuk omdat het gewoon te triest voor woorden is. Respecteer toch gewoon mijn mening en beslissing...
Het CB heeft de als opdracht om een zo hoog mogelijke vaccinatiegraad te behalen. Sommige CB's zetten je daarom erg onder druk om toch die prik te geven. Gelukkig kan het ook anders want bij mijn praktijk is het helemaal aan de ouders of en wanneer er geprikt wordt. Dus laat je alsjeblieft niet gekmaken! luister naar je mama-intuitie, die liegt nooit... Succes!
hij heeft het wel gewoon met 14 maanden gekregen..weet niet hoelang je ermee kan wachten eerlijk gezegd. hier helemaal geen last van gehad. niet ziek ofzo helemaal niks.