Hoi, Ben best nieuwsgierig... Met hoeveel weken/maanden zat jullie baby zelfstandig? Kan er voor de rest niet zoveel over vinden, vandaar mijn vraag Groetjes Fabienne
Onze dochter blijft eventjes zitten, als ze naar links of rechts kijkt, kukelt ze al om en ze is bijna 9 maanden..
Mijn dochter van bijna 10 maand kon blijven zitten vanaf maand 7. toen toen ze een minuutje of 5 blijven zitten, ondertussen is ze bijna 10 maand en kan een geruime maand nu ruim 1,5 a 2 uur blijven zitten... maar zelf gaan zitten dat zit er niet bij... ze gaat nu ook billenschuiven.
Onze zoon van tien maanden kan nog steeds niet goed zitten, hij kukelt snel om wanneer hij geen steun heeft. Gek genoeg trekt hij zichzelf wel op, en kan hij al wel staan
Hier met 7 maanden en vanaf toen ook alles in rap tempo.. Week er na kruipen, 2 weken erna zelf zitten en 5 weken later gaat meneer zelf staan! Sta er versteld van.. Verschilt ook er per kind..
Hij kon los zitten vanaf een maand of 7 en hij kon net voordat hij een jaar werd zelfstandig gaan zitten.
Ow, maar ik zie dat jouw kindje pas 2 maanden is. Geniet ervan hoor, van de tijd dat hij nog lekker stil op zijn rug ligt. Het is natuurlijk hartstikke leuk dat ze steeds meer kunnen, maar met verschonen denk ik wel eens met weemoed terug aan de tijd dat ze er lekker hulpeloos bij lag. Nu is het alleen maar willen omrollen, zitten, staan, vanalles pakken. Ik ben drie keer zo lang bezig!
Blijven zitten kon hij met 6,5 maand, zelf gaan zitten kon hij met 9 maanden. Nu heeft ie de rust niet meer om stil te zitten, nu is het kruipen, staan, stappen
Ons mannetje kan sinds 2 weken zelf zitten. En dan bedoel ik ook blijven zitten. Hij kon al eerder zitten maar als hij dan iets wou pakken viel hij om. Nu kan hij met gemak een kwartier/half uurtje spelen. Alleen als hij moe is merk ik dat hij snel omvalt, dan is het nog erg vermoeiend.
Mijn dochter kon met 5,5 maand zitten. Met 6 maanden kon ze gewoon spelen enz... Zonder om te vallen en vanuit zit gaan kruipen. Uit zichzelf gaat ze nog niet zitten. (9 maanden nu) maar ik denk niet dat het nog heel lang gaat duren want ze probeert het wel