Bloedneusje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Heart, 30 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Ons dochtertje van 2 maanden en 10 dagen had zojuist toen ik haar uit bedje haalde een bloedneusje! Niet veel, nog geen echte druppel zoals wij dat weleens hebben maar toch.. :(
    Kan dat kwaad nu ze nog zo jong is? En zou ik hiermee naar de huisarts moeten? :( (haar vader heeft het minstens 1 keer per dag)

2. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Ik zou niet zo snel naar de HA gaan als ik jou was, zeker omdat je zegt dat haar vader het ook vaak heeft. Gewoon even afwachten of ze het nog een keer heeft en dan aan de bel trekken. Misschien is er een klein vaatje geknapt in het neusslijmvlies.

Rick had vanochtend ook voor het eerst een bloedneusje, nou ja meer een beetje bloed bij het snot. Maar er is nu niks meer van te zien, dus doe ik er even niks mee.

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nathan had dat vorige week ook.... En echt heel erg. Ik kwam op zijn kamer en alles zat onder het bloed :confused: Ik schrok behoorlijk.
    Ik ben toen niet naar de HAP geweest, omdat ik het even aan wilde zien. Hij was toen erg verkouden dus ik denk dat dat de oorzaak was.
    Is Sterre ook verkouden? En drinkt ze goed? Plassen/poepen ook? En geen koorst?

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

als je het niet vertrouwd.. kun je altijd de HAP bellen natuurlijk
    telefonisch advies is ook advies tensltote

maar als er verder helemaal niks aan de hand is... zal eht wel meevallen denk ik :)

5. Als bij Robin tanden door kwamen en hij erg verkouden werd, zat ook altijd alles onder het bloed. Slijmvlies in de neus is erg dun en snel beschadigd. Ik ben wel naar de HA geweest toen dit vaak gebeurde, maar er wordt niets gedaan tenzij het echt heel vaak, dagelijks is.

6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Dat zie je vaak bij kindjes dan is de binnekant van het nuesje droog door bijv. de verwarming insmerenmet een vette zalf en alles lost weer op en hebben ze nog maar weinig bloedneusjes

Deel Deze Pagina