Onze kleine man is nu bijna 8 maanden. Hij vind het altijd om te gieren als je met je lippen op zijn bolle wangen hapt en blaast. Nu is hij dat ook bij ons gaan doen tijdens het donderjagen. Hapt hij in je wangen en blaast dan. Schattig toch? Jaahaa, maar waar ik even niet bij nagedacht had was dat meneer ooit tandjes zou krijgen Hatsjaa, mama had zo twee vlijmscherpe puntjes in haar wang gepriemd Nog meer moeder die dingen hebben aangemoedigd om er later achter te komen dat dat niet zo handig was lol
Ik zelf gelukkig niet, maar mijn broer had zijn dochtertje geleerd te 'sputteren' (dus blazen waarbij je lippen zo'n prrrrrt-geluid maken - lastig uit te leggen, hahaha). Hartstikke schattig en grappig, totdat ze het ook ging doen met een mondje vol eten.....................
Mijn moeder heeft ooit als leerling-verpleegkundige op de kinderafdeling gewerkt en daar leerden ze dat aan de kids, de laatste dag op de afdeling. Wat zullen die ouders blij zijn geweest
Mijn man wilden dat onze dochter aanleren. Heb het heeeeeeeeeeel snel uit zijn hoofd gepraat. Soms doet ze het wel eens uit zichzelf, en dan moet ik echt mijn best doen om niet in lachen uit te barsten.
Hier ook zo'n inschattingsfoutje... Mijn vriend had onze zoon geleerd om prrrrrt met zijn lippen te doen (beetje moeilijk uitleggen) en dat kan hij nu heel goed. Ziet er heel grappig uit, maar het is wat minder grappig als hij dit doet tijdens het eten (wortelhap op de witte muur) en vandaag was ik de sigaar: hij moest overgeven en vond het wel grappig om tegelijkertijd zijn trucje te doen met als gevolg dat alle kots in mijn gezicht werd gespetterd 8)
hier ben ik zo slim geweest om na elke hap (fruit, groente wahtever) mijn hoofd van links naar rechts te bewegen in de zin van mjammie dat is lekker, nu doet mevrouw het dus tijdens haar hapje hartstikke schattig maar niet als je een hap wil geven en mevrouw buigt ineens naar rechts!!! alles in der oren en anders op de wang of net niet in de mond hahahahaha...
hier had papa een spelletje van in de neus happen. De kleine man schaterde het dan uit!!!! Tot hij inderdaad tandjes kreeg en het ineens niet meer zo leuk was. Tja papa daar hade je ff eerder aan moeten denken hahahahahaha
Broer had mijn zoon kuchen geleerd en wat cute toen hij dat deed Kleine lipjes in een o vorm en een kleine kuchje erna AWWWWWW.... Tijd gaat voorbij en je denkt er niet meer overna en dan... De hele dag *kuch kuch kuch* Dus je geeft drinken en denkt erover na om een hoest drankje te kopen.. Totdat broer op visite komen en het met een grijns weer voor doet Aha!daar komt het van Gelijk gevraagd om te stoppen haha