Ons mannetje is nu 7 weken en had vrijwel vanaf het begin al veel poep luiers (na elke keer drinken-ik geef borst voeding). Nu is dat nog steeds zo en daarbij laat hij heel veel scheten. Soms word ie er zelfs wakker van. De poep gaat vaak ook gepaard met lawaai (soms type explosie ) en ruikt ook vaak wel wat sterker, beetje rotte ei lucht.. Kan dit door mijn voeding komen? Moet het langzamerhand niet wat minder worden qua aantal poep luiers of is dit volkomen normaal
Is volkomen normaal, hier poepte dochterlief ook mega veel tijdens de bv-periode, ik ben wel ui gaan vermijden ivm kramp enzo en heb wel wat op m'n eten gelet qua kruiden, maar t poepen ging hier prima! Met flesvoeding is t veel minder, maar gaat t ook een stuk moeilijker
Ok en ook dat explosieve en beetje sterke geur af en toe is normaal? T zijn zeker wel 8 poep luiers per dag en t houdt maar niet op haha.. Soms heb ik net verschoond en hoor ik t weer!
Finley kon dat ook zo goed. Was soms net zo'n machinegeweer. Konden niet geloven dat zo'n babietje zulke klapscheten kon laten en zoveel kon poepen. En stinken inderdaad....naar rotte eieren, dat klopt. Want Aiden had met BV altijd maar weinig poep, soms zelfs 1x in de 10 dagen en ook dat is normaal.
Hier soms bijna een week niets en dan weer elke verschoning een vieze luier. Kan er geen peil op trekken. Denk maar zo, zolang mijn kindje vrolijk is, zal het wel goed zijn...
Hier in het begin ook van die explosies gehad. Wat voor geluid en geur er uit zo'n kleintje kan komen! Ben wel vrij snel gestopt met BV, maar ook met FV bleef ze veel poepen en winden laten. Dat is volgens mij rond een maand of 4 opgehouden en wat "normaler" geworden. Daartegenover stond dat ze gelukkig weinig last heeft gehad van krampjes. Beter er uit dan er in!
Is volkomen normaal. De stank herken ik niet. De scheten wel. Ze poepte een keer toen mn man haar aan het verschonen was. Het zat 2,5 meter verder tegen de muur. Er zit heel veel kracht achter.
Ja heb ik ook een x gehad haha ik zat onder! Gelukkig zat ik nog in m'n pyjama en thuis want stel dat je dat gebeurd als je ergens bent...! Het zal er dan wel bij horen allemaal, alleen wel vermoeiend die hoeveelheid poep luiers