Mijn jongste dochter (nu 4 mnd) slaapt (in tegenstelling tot de oudste op die leeftijd) erg veel... Ze wordt smorgens meestal rond 8u wakker, is 1,5u op en gaat slapen voor ongeveer 3u. Dan is ze weer 1,5 / 2u wakker en slaapt dan 2 uur. Weer wakker (1,5 uur) en vanaf ongeveer 17.30u gaat ze 'de nacht in'. We maken haar rond 21u wakker voor haar laatste fles en ze slaapt tot de volgende ochtend. Ik vind dus dat ze veel slaapt. Ze krijgt hierdoor maar 4 flessen, ze groeit prima dus t CB vindt t goed. Ze ontwikkelt zich verder prima, is vrolijk en altijd tevreden dus eigenlijk niks te klagen. Maar ik moet zo wennen aan een kindje dat zoveel op bed ligt. Hoe is dit bij jullie kindjes?
Lucas sliep bij ons ook altijd veel. Kon niet lang wakker blijven en lag dus idd meestal ook na 1,5 uur weer op bed. Hij kreeg alleen nog wel tot 6 mnd. een late voeding (rond 23.00), dus zijn 'nachtrust' werd nog wel een keertje onderbroken.
Tygo sliep ook zoveel idd. dit heeft hij tot een maand of 8 gedaan en toen werd het steeds minder. Nu 12,5 maand is hij erg aan het rommelen en slaapt soms maar 1 uur overdag..
Heerlijk toch? Mijn dochter had ook zo'n ritme, erg gemakkelijk (na twee drukke dames). Geniet er maar van dat zo'n makkelijke dame hebt .