kruimeldief noodzaak?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Kimmm, Nov 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kimmm

Kimmm Actief lid

Jul 14, 2010
    438
    0
    0
    Amsterdam
    gek! word ik van alle troep aan kruimels ed op de grond na elk hapje. hoe doen jullie dat? ik zat te denken om een kruimeldief aan te schaffen. is dat wat? heeft iemand ervaring met een goede?

2. Speentje

Speentje Fanatiek lid

Jan 13, 2008
    1,343
    2
    0
    Wij hebben ook een kruimeldief en ik zou niet meer zonder kunnen! Wat is zo'n ding ontzettend handig zeg als je kleine kinderen in huis hebt rondlopen. Ik weet eigenlijk niet welke wij hebben, volgens mij eentje van Philips.

3. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Onmisbaar hier haha. Ik zwabber altijd even de kruimels bij elkaar want niet alleen onder haar stoel liggen ze, maar ook onder de hele tafel en onder de andere stoelen ;) en dan even de kruimeldief erbij en klaar.

4. torrach le

torrach le Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    4,435
    1
    0
    als je gaat shoppen voor een kruimeldief kijk dan of er een soort klepje zit die het opzuiggedeelte afsluit (ik had er dus 1 zonder klepje en had opeens de hele inhoud weer op de grond liggen :x)

5. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb een kruimeldief en vindt het echt ideaal!!!
    Heel makkelijk om alle kruimels ff weg te halen.

6. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Hier een kruimeldief van Dyson. Zou hem niet meer kunnen missen! Ook ideaal voor de trap.

7. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook hier onmisbaar, er verdwijnen ook met regelmaat spinnen in!!! Hoef ik niet de gehele stofzuiger eruit te halen, het draad eruit te trekken, altijd ruzie om dat draad weer volledig in de stofzuiger terug te krijgen. Ik stofzuig de trap ook met de kruimeldief. Hoef ik niet met een zware stofzuiger en al dat draad de trap op en af. Heb er ook een van Philips.

8. Burberry

Burberry Actief lid

Dec 21, 2007
    417
    0
    0
    hahaha hier moest ik echt om lachen! herkenbaar want alleen al daarom is ie handig!

verder heb ik er ook eentje maar van een vaag merk Tomado en die raadt ik je echt niet aan! je moet hem continue gaan opladen...geen kwaliteit dus!
    advies: koop er eentje van philips ofzo.

9. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    hiih heb er een in sept. met mijn vejaardag gevraagd en gekregen. Ik heb er 1 op steel, ja een kruimeldief op lange steel, heel handig, je kunt ook nog de kruimeldief er uit pakken, dan heb je een handdingetje.
    Erg makkelijk zonder stekker, pakt hem zo van de lader af, voordeel is dat ik niet zo hoef te bukken.

Durf het merk zo even niet te zeggen, kun je vast vinden va google, wel is hij best prijzig moet ik zeggen.

10. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,232
    0
    0
    Velsen
    Nee hoor. Gewoon de stofzuiger even pakken en zuigen en anders de hond. Of even met een nat doekje dweilen.
    En ook: Na de avondmaaltijd, 'sochtends zijn er weer kruimels en dan zuig ik even goed toch de vloer wel.

11. Revolucia

Revolucia Actief lid

Apr 10, 2009
    475
    1
    0
    regio Rotterdam
    Ik heb een kruimedief gehad, maar die deed het vaker niet dan wel (geen idee meer van welk merk het onding was). Ben nu verslaafd aan een heel ouderwets stoffer en blik: ideaal!

12. megamom

megamom Actief lid

May 26, 2010
    360
    0
    0
    onderwijs
    Zuid-Holland
    Ik heb van Leifheit een soort kruimelduif met stok, soort stofzuiger op accu zeg maar. Ideaal. Hoef ik niet te klooien met het snoer enzo. Plus het feit dat dochterlief gaat huilen van de stofzuiger....doe ik dus als ze slaapt ;)

13. Bella

Bella Actief lid

Jan 31, 2006
    367
    0
    0
    een kruimeldief is ideaal! Ik heb een zoontje van 3 jaar, die kruimelt als een gek, hahaha. Helaas is mijn kruimeldief "overleden" maar hij staat voor sinterklaas op het verlanglijstje hahaha
    Ik hoor goede verhalen over Dyson, wie weet krijg ik die wel van de goede sint ;)

14. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Hier niet. Een hond die precies weet wanneer ze klaar is met eten en elke avond stofzuig en dweil ik even.

15. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jan 1, 2008
    4,557
    0
    0
    Mijn meisjes
    Hellevoetsluis
    Hihi, hier idd ook een hond dus geen kruimeldief meer nodig :D
    Wel 2x per dag stofzuigen en dweilen.

16. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

Jan 3, 2008
    2,495
    0
    0
    Ik gebruik de kruimeldief ook een aantal keer per dag als dochter gegeten/gesnoept heeft, vind het heel handig. De stofzuiger staat bij ons boven dus om die nou telkens te pakken..
    Ik zou eerlijk gezegd niet weten welk merk het ding is.. het is in elk geval een goeie, hij heeft veel zuigkracht (daar zit verschil in!) en je kan het deel waar de motor niet in zit gewoon afwassen. Ook binnenin dus, wel zo fris.

17. MamavanMischa

MamavanMischa Fanatiek lid

Mar 4, 2009
    1,164
    0
    0
    Ik zat net te denken, ben ik nou de enige die een stoffer en blik zo handig vindt?! :D

18. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    gewoon veger en blik hier, en als ik de kamer al heb gestofzuigd blijft het wel liggen tot volgende dag:D

19. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

Jan 3, 2008
    2,495
    0
    0
    Ik vind avondeten aan de stoffer (van het blik) zo smerig.. brood- en koekkruimels ga ik er wel eens mee te lijf :)

20. MamavanMischa

MamavanMischa Fanatiek lid

Mar 4, 2009
    1,164
    0
    0
    Ja, maar een stoffer en blik kosten nog geen 3 euro bij AH dus ik koop regelmatig een nieuwe. Avondeten in de kruimeldief, dat lijkt me pas vies.... :p

Share This Page