Mijn zoontje is nu 3 en halve week oud en ik vloei nog steeds. Het bloed is helderrood, niet veel maar het lijkt ook niet nog meer af te nemen. Is dit normaal? En kun je sex hebben als je nog vloeit of mag dat niet ivm kans op infectie? Hoe lang duurde het bij jullie?
Ik ben ook 3 weken geleden bevallen en ik vloei zo nu en dan ook nog steeds. Ook gewoon helderrood bloed. Komt waarschijnlijk omdat je nog wat actief bent. Wat betreft sex: aangezien je nog vloeit kun je gewoon een condoom gebruiken.
ik vloei ook nog steeds, tis al 3 weken niet meer helder rod, maar wel bruinig en weinig, maar nu lijkt er toch eindelijk een eind aan te komen oja, ik heb ook gehoord dat sex niet mag terwijl je nog vloeit, dus wij wachten ook nog even
volgens mij mag je nog geen sex hebben zolang je vloeit. Je hebt vanbinnen nog een wond. Ik vloeide ongeveer een week helder rood dit werd al heel snel donkerder. Na 6 weken was het helemaal over.
Ik heb ruim 6 weken gevloeid en ik had na de bevalling een manuele placenta verwijdering. Dan halen ze sowieso ook stolsels en zo weg, maar ondanks dat heb ik alsnog zo lang gevloeid. Het was op het laatst wel echt minimaal natuurlijk, leek meer op afscheiding. Inderdaad geen seks voordat het helemaal gestopt is!
bij de oudste denk 5 weekjes e bij de jongste 2,5 week hoop nu bij de derde nog korter vind dat maar nix dat gerommel haha
8 weken... kreeg pillen mee om het daar schoon te maken. Toen het net twee dagen bloed vrij was werd ik ongi...
Bedankt voor de reacties! Ik had echt niet gedacht dat het zo lang zou duren maar gelukkig is het normaal zo te horen..
Ik heb 5,5 week gevloeid. Op zondag was het helemaal over en tadaaaaaaaaaaa op dinsdag werd ik ongesteld :x:x:x
Hier al na een paar dagen druppelsgewijs gevloeid, maar heb nog wel een week of 4 inlegkruisjes gebruikt. En idd, geen sex zolang het vloeien niet compleet gestopt is, ook niet met condoom. Er is toch infectiegevaar!
Een week of 3/ 4 heb ik gevloeid. Volgens mij kan het tot zo'n 6 weken (wat normaal is). Dus nog even volhouden! Volgens mij is de maatstaaf ook: pas daarna weer seks (na 6 weken).
5,5 week, maar had volgens de gyn ook een enorme placenta. vandaag is Mini 8 weken, maar ik wacht nog steeds op mn ongi.