Tja, waar je je wel niet ''druk'' om kan maken.... Ik heb deze week een heel mooi wit broekje gekregen van de Hema. Het is in maat 68 dus mijn zoontje past em nu heel mooi! Maar vinden jullie dat een wit broekje al kan met dit weer? Het is gewoon een dik broekje(soort spijkerstof). Sorry hoor voor de stomme vraag....waar een mens zich wel niet druk om maakt he!? Haha.
ze zeggen dat het morgen en vrijdag mooi weer word, maar ik zou hem evengoed gewoon lekker aantrekken, als je gaat wachten op mooi weer issie straks misschien te klein en heeft ie m nooit aan gehad
gewoon aantrekken en lekker in de zandbak zetten sorry flauw grapje als jij het toch mooi vindt moet je het doen ongeacht het weer. gebeurt hier ook hoor, want ook Tim heeft een wit broekje gehad maar is nu helaas te klein
Hoort een witte broek persé bij mooi weer dan? Ik zou zeggen: gewoon lekker aantrekken! Witte broeken zijn mooi! 8)
ik heb voor noa ook een wit broekje maar die is nog te dun anders had ze hem alt aangehad. kan makkelijk hoor!
Ok, ik ben overtuigd . Morgen trek ik hem zijn mooie witte broekie aan met een leuke longsleeve! Thanx girls!
Milou heeft zelfs een wit gevoerd broekje. Ik vind wit erg leuk bij kleintjes. Dit heeft voor mij niets te maken met het weer. Gewoon aantrekken zou ik zeggen.