BMR uitstellen, wie ook en waarom?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mol81, 12 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    ik zou in ieder geval risisco lopen om de vakantie met een ziek kind te zitten. Ik zou ook voor uitstellen kiezen.

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik zou hem ok uitstellen. Zelf heb ik het nooit gedaan maar onze kleine is er ook altijd flink ziek van. Stel dat dat jullie overkomt hebben jullie geen fijne vakantie.

3. mol81

mol81 Niet meer actief

Dames,

Ik heb gebeld en gezegd dat de afspraak van de 14 maanden mag blijven staan maar dat de BMR uitgesteld moet worden. Geen probleem! Ik heb gevraagd wanneer ze de prik dan moet en de medewerkster zei dat we het zelf moeten weten. HEt heeft dus geen haast. Hoort iemand wel eens van kinderen met bof, mazelen of rode hond? De medewerkster vond het trouwens erg netjes dta ik hier voor belde. 'Deed iedereen dat maar' zei ze;)

4. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ne eik hoor daar verder niks over maar ik denk omdat het komt dat iedereen er tegenwoordig voor ingeent is. Misschien stelt het je gerust als ik zeg dat het bij ons op het CB altijd erg druk is en het regelmatig voorkomt dat een afspraak niet plaatsvindt op de tijd dat hij eigenlijk zou moeten. 14 maanden prik met 15 maanden bijvoorbeeld. Het kan dus makkelijk. Ik zou gewoon een afspraak maken voor na de vakantie, dan ben je er maar weer vanaf.

5. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

fijn toch!
    Ik heb begrepen dat uitstel geen probleem is. Mijn oudste was een week na de prik er wel ziek van. Jongste moet nog, maar weet nog niet wanneer.

En ik snap de reactie van CB wel, als ik zie hoevaak er mensen niet komen opdagen voor afspraken. Vorige week moest ik met mn jongste, komen er in de tijd dat ik er ben gewoon 3 niet opdagen. Ik kan snappen dat mensen niet altijd blij zijn met CB maar geef dat dan aan en maak geen afspraak!

Deel Deze Pagina