Hoihoi allemaal, Ik heb even n vraagje voor jullie.. Kheb n superlieve baby van 4 maanden, ze slaapt al door vanaf 3/4 weken, ze vermaakt dr eigen in de box en is vrolijk. Maar nu heeft ze echt driftaanvallen, als ze wakker word en ik pak ze niet gelijk of ik geef dr fruit/groente hap niet snel genoeg.. dan ligt ze echt te krijsen met dr ogen dicht en niks helpt dan.. weten jullie wat dat is? Groetjes
Sprongetje? Hoe veel dagen vertoont ze al die gedrag? Of misschien gewoon vervelt ze zich met haar oude speeltjes of ritme door de sprongetje wil steeds aandacht en nieuwe dingen..?
Ja herkenbaar deed mijn zoontje ook en wist ook niet wat te doen heb hem soms even uit situatie gehaald en even met hem gaan rond lopen, maar ook wel eens geprobeerd om hem dan maar even te laten huilen ( in zin van, leren dat hij even moest wachten). Heel lastig, maar ging vanzelf weer over, geen idee wat nou uiteindelijk hielp.
hier ook enkele keren gehad, waren hier de sprongetjes alleen s'avonds bij het laatste flesje heeft hij dat nog soms hetgene wat hier werkte was rondjes lopen en ook bij het laatste flesje wat wel zwaar is maar dat zijn we nu aan het afleren en is wiegend op de bank flesje geven ook al goed verder rondjes lopen zodat hij over de schouder kan rondkijken, misschien werkt het ook bij jou?