Daan sliep een tijdje gelden door eindelijk na 10,5 maand mag dat natuurlijk ook wel. 's avinds om half 7 erin en om half 7 's morgens uitgeslapen. Maar nu is het al weer 2 weken niks. Hij is 's avond om half 11 11 uur wakker en gaat eerst rustig spelen enz. en dan zet hij het op het schreeuwen. We geven hem dan maar een fles want het krijsen word steeds harder en hij stopt echt niet. Maar daarna is hij ook weer om 4 uur wakker. weer eerst spelen en dat volop krijsen door merg en been. Ik geef hem niet direct een fles maar dank steeds hopelijk valt hij zo in slaap. Ik weet niet hoe dat ineens zo kan het is gewoon waardeloos. Er is niks verandert in zijn leef ritme of eten. Zijn ochtendslaap krijg ik er niet af want van half tot 12 is gewoon nog veel te lang voor he. Wie heeft er tips wie kan me helpen? Liefs Fleur
dat valt op zich ook nog wel mee ik dacht mss omdat hij smorgens en smiddags nog sliep dat hij dan nog laat in de middag sliep maar 14.30 wakker is nog op tijd en lijkt me niet dat hij daarom niet wil slapen savonds poeh moeilijk hoor denk dat het dan gewoon even een periode is
@ Fleur1: Bij ons begon het ook rond een maand of 11 het niet meer doorslapen ! Nu zijn we er sinds een paar dagen vanaf. Ik ben niet iemand die me meisje laat huilen in de nacht, gaf ook al die tijd een fles... Nu sinds een paar nachten als ze wakker werd ging ze kletsen en een beetje jengelen.... Heb dr laten gaan, 1ste nacht duurde dat 45 minuten en de 2e nacht5 minuten. Vanacht heeft ze zoals ik gewend was voor de 11 maanden ! Weer gewoon geslapen van 18.00 uur tot de volgende ochtend 8.30 uur. Hopelijk is het niet te lang geworden. Het gaat over alleen bij de 1 sneller als bij de ander. Suc 6
er is nog hoop hij is vandaag al begonnen om 200 met jengelen en huilen. Heb hem om half 3 een fles gegeven. Maar om 400 was het zo erg dat me vriend ook eruit moest hij ligt u weer op bed hopelijk tot een uur of 8 dan kunnen we verder met ons ritme. gabje20@ heb je nog iets speciaals gedaan? een slaapje weggelaten of een ander ritme?
@ Fleur1: Nee, ze slaapt 1 keer van +- 12 tot 14.30 uur. En om 18.00 uur weer naar bed voor de nacht. Van de ene op de andere nacht ging het beter, ze ging brabbelen i.p.v. huilen. Nu slaapt ze weer heeeeerlijk door. De gebroken nachten ziujn echt verschrikkelijk hé. Ik heb het 3 maanden gehad. Ik hoop dat het snel overis bij Daan.
past goed bij de leeftijd, maar het kan ook zijn dat hij last heeft van zijn tandjes/kiezen! misschien komen die erdoor?! ier kunnen ze ook slecht van slapen!