Wat vinden jullie een goede kinderstoel? De Stokke? Of juist eentje waar de stoel wel een eigen blad heeft? Ik hoor graag ervaringen!
Ik vind de Stokke júist fijn omdat je kindje dan gewoon echt aan tafel kan zitten. Hier dus de Stokke tripp trapp en ben er erg blij mee.
Ik heb er een van de ikea en vind dt heeeel habdig Ik leg nl een paar stukjes eten op t blad en soms word dat natuurlijk helemaal uitgesmeerd Heb een glazen eettafel en ben te lui om elke dag dat ding helemaal schoon te boenen(3x per dag) Dus ik vind het eigen blad echt heeeerlijk!
Ik heb er 'gewoon' 1 van de Ikea. Daar kan je het blad ook afhalen zodat je kindje aan tafel kan eten maar ik gebruik hem eigenlijk altijd met blad. Ideaal en niet duur.
We hadden al een Stokke voor de oudste. Bij nummer 2 hebben we een Ikea stoel gekocht. Die is wel lekker makkelijk overal bij te plaatsen en handig te verplaatsen als je ook nog een kind vast hebt. Inmiddels vindt de jongste de Stokke veel interessanter dan de Ikea stoel en is het dus een dagelijkse strijd wie er op de stoel mag zitten. Nogal gevaarlijk, omdat de oudste daar niet heel subtiel in is. Binnenkort komt er dus een tweede Stokke. Hij is wel heel fijn, maar het neemt wel wat ruimte in aan tafel en moeten dus even gaan schuiven met meubels.
Ik vind stokke fijner als ze wat ouder worden. Voordeel vind ik dat ze echt aan tafel mee-eten, en ook dat de beentje niet bungelen. Vind wel dat ze in de stokke pas laat goed kunnen zitten. Ikea stoel vind ik echt een pracht uitvinding voor buiten/vakantie/oppas noem maar op. Voor kleine portemannee's ook prima, maar als je de keus hebt zou ik stokke doen (via marktplaats..) Vind het ook veel mooier staan en weinig ruimte in beslag nemen omdat je de onder de tafel schuift. Succes met je aankoop!
Voor de stokke is er een blad los bij te bestellen. In de kinderopvang maakten we veel gebruik van de tripp trapp stoelen, zelf vond ik ze ook erg handig in gebruik.
Wij hebben tegenwoordig deze: http://www.prenatal.nl/shop/images/ProductsMedia/839/61/z_2794675_001.jpg Maar dan MET vaste gordel tussen de benen ipv zo'n los tuigje. Ben er tevreden mee, dochterlief van 11 maanden zit er prima in en dat ding is zo stevig dat zelfs ik erop kan gaan zitten.
Hier voor het dagelijkse gebruik absoluut een tripp trapp! Voor beeb2 komt er ook een tweede tripp trapp. Daarnaast hebben wij ook zo'n goedkope van Ikea, ideaal om mee te nemen, voor buiten etc. Maar ik zou hem zelf nooit als 'vaste' stoel nemen aangezien de beentjes geen steun krijgen, de poten altijd in de weg zitten en je erover struikelt en je hem niet netjes onder tafel kunt schuiven.
wil je een stoel met veel mogelijkheden, erg comfortabel voor je kindje, maar NIET mooi, dan is de chicco polly ideaal. Kan in meerdere standen ook ligstand. Kan hoog voor aan hoge tafels, kan laag. voeten kunnen apart versteld zowel in hoogte als in hellingshoek. Je kunt hem zo inklappen en aan de kant zetten. Kindje zit echt als een koning/ koningin in de troon. Maar erg mooi vind ik hem niet. Maar ik heb hem gekregen dus een gegeven paard mag je niet in de bek kijken haha. Ik gebruik hem en mijn kinderen zitten er heerlijk in.
Hier een Stokke fan en voor erbij een Ikea stoel. Met name als ik bij de zithoek de fruithap of een ander tussendoortje wil geven, als we op visite gaan en buiten.
gwn de ikea stoel Waarom? omdat ik niet heel veel behoefte had en heb om zoveel geld aan een kinderstoel uit te geven.
Wij hebben de 'ikbendapper' stoel. Zijn er erg tevreden over. Schijnt zelf nog iets beter/veiliger te zijn dat de tripptrapp.
Hier ook de tripp trapp.. Ook met de newbornset.. Ideaal omdat je kindje meteen gezellig mee aan tafel kan.. In de kinderopvang gebruikte wij ze ook en ben d'r heel tevreden over.
Hier hebben we gekozen voor de Tiamo meegroeistoel. Vonden we toch iets voordeliger dan de Stokke tripp trapp.
Hier ook een stokke met een blad voor op de tafel. Ik vind het een ideale stoel. in onze auto ligt standaard de ikea stoel. Als we dan ergens op visite zijn kan ze er altijd bijzittten