Ik wil iets leuks doen met alle geboorte felicitatie kaartjes van vrienden en familie. Vindt het zonde om deze weg te gooien. Heeft iemand leuke ideetjes?
Ik bewaar ze v beide kids gewoon in een kleine schoenendoos. Leuk v ons en hen om later in te kunnen zien. Heb kaarten nav trouwen zo ook bewaard. In het verleden wel eens kaarten in album geplakt maar album wordt er enorm dik van, niet mooi vind ik zelf, vandaar dat ik ze los bewaar.
Misschien is het leuk voordat je ze opbergt om ze allemaal op de grond te leggen, jullie dochter er middenin en dan een foto maken.
Hier een curver box gekocht en daar alle spulletjes in gedaan die ik leuk vind om later mee te geven als de kids uit huis gaan... hier zitten dus ook al die kaartjes in
Ik heb er gaatjes aan de zijkant in gemaakt met een perforator en dan met een leuk touwtje er doorheen een soort van boekje van gemaakt. Ze staan nu nog voor de sier op de kast.
Heb ik gedaan, heb S een romper aangedaan in een rustige kleur( een tint) en dan tussen alle kaarten. Is echt heel leuk geworden. Daarna heb ik ze ingeplakt
Ik heb dat ook weleens gezien met een foto van de baby tussen alle kaartjes. De kaartjes waren in de vorm van een hart gelegd, baby erbovenop.
Heb een foto gemaakt van ZL liggend op het aankleedkussen tussen de kaartjes in, daarna heb ik ze ingeplakt. Ja, het boek werd erg dik, dus nu zit er een postelastiek omheen. Liefs,