Sinds ik mijn nieuwe telefoon heb komen mijn berichten van watsapp niet gelijk aan. Pas als ik watsapp open komen er berichten die al veel eerder gestuurd zijn. Hoe kan ik dit oplossen?
Vaag, ik heb dat niet. Zie het icoontje en krijg een melding. Heb je meldingen wel aan staan? Zie je ook geen cijfertje bij het icoontje van de app?
Nee ik zie helemaal niets. Ook al ga ik iets doen op me telefoon ik krijg pas de melding als ik watsapp open... heel soms krijg ik het wel zonder dat ik watsapp open... of als ik het net open heb gehad... merk wel dat het aan de nieuwe versie van android ligt.. want me vriend en me zus hebben het ook...
Ik heb dat ook regelmatig gehad, moet zeggen dat het de laatste tijd wel goed gaat. Geen idee waar het aan heeft gelegen... Welke versie android heb je? Hier 5.0 (LG trouwens, geen Samsung)
ik heb het ook met appjes die vanaf een iPhone naar mij gestuurd worden (zowel van mijn vriend als van een vriendin heb ik vertraging, en de iPhone is het enige gemeenschappelijke). Ik heb zelf een Samsung. Mss dat er daartussen iets misgaat?
Ja hoor meldingen staan aan. Het probleem is dat hij ze niet ontvangt. Degene die verstuurt ziet ook maar 1 vinkje... ik heb het idee dat watsapp op de achtergrond gaat werken en pas geactiveerd wordt als ik watsapp open... ergens in de instellingen kan je ervoor kiezen dat bepaalde apps hierop worden uitgezonderd (zoals het geval is bij facebookchat) maar in deze lijst staat watsapp niet tussen...