BN'ers tegen het lijf gelopen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Female, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Toen ik in het Vu in amsterdam lag zag ik elke dag,hoe heet ze ook alweer,die vrouw van de xfactor :-k marian nog wat!

En van onder weg naar morgen die zoon van bettina, die nu dood is,weet ook zijn naam niet meer,maar die woont hier om de hoek.

2. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Toen ik in Emmen woonde kwam ik regelmatig Daniel Lohues van Skik tegen in de kroeg. Verder heb ik Acda en de Munnik eens gesproken na een voorstelling (of telt dat niet? ;) ) en laatst zat ik in een restaurant en daar zat die tweeling van Beauty en de Nerds, maar of je die kan beschouwen als een BN'er.

3. Marijtje

Marijtje Actief lid

20 sep 2006
    201
    0
    0
    Wij eten elke paar weken eens bij een heerlijk restaurant in "t Gooy.... Ik moet zeggen, ik heb hier echt nog niet een keer gegeten zonder een BN-er. Ze zitten er echt altijd. Is altijd wel leuk, in het echt zijn ze soms kleiner, groter, luidruchtiger of aardiger dan je dacht...

4. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik ben toen ik nog in Puremrend woonde in de stad tegen jan sit bijna aangebotst.
    Zat wat winkels te kijken en niet echt op te letten en ineens knalde ik bijna tegen iemand op.
    En dat bleek Jan Smit te zijn haha

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    Rob Verlinden, die Morris (Geert nogwat van dancing on ice) uit GTST, Martine Bijl, Herman Brood, Tatum en die andere, Emiel Ratelband, wat politici, kapper Mari, Ruud Lubbers, Viola Holt, dat Miss Saigon meisje (Linda huppeldepup?) en nog wat waarvan ik de naam alleen weet van wie ze op t.v. spelen.
    Eigenlijk zie ik ze zelf nooit, of herken ze niet, ik kom ze altijd met iemand tegen die zegt van 'kijk, daar loopt.....'.

6. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Oh jee, te veel om op te noemen ! Ik heb namelijk een hele tijd bij de Blokker in Aalsmeer gewerkt, en daar kwamen die gasten van GTST altijd even shoppen in hun pauze.

Daarnaast heb ik tijdens mijn vorige zwangerschap samen op yoga gezeten met Corine Boon van Eigen Huis en Tuin, zij woont bijna bij mij om de hoek.

7. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    mijn man is free lancer (geluid) in een theater en ging voor mijn zwangerschap veel mee zo heb ik met de band krezzip, di-rect, toots tielemans, trijntje oosterhuis, level 42, venice, thinn lizzy en nog veel meer erg leuk, dat pakken ze nooit meer af om spike van di-rect te zien skaten in een lege zaal.
    ook veel van blof gezien.
    en pas liep ik in de stad en kwam eerst mini voorbij gelopen en toen maxi.

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm tja ik zat in hilversum op school..
    achter het NOB-terrein.
    En verrassend veel BN-ers gaan met het ov kan ik zeggen :)

Ik ben overigens Jan Veen (van veen? vayne? die aardig briljante pianist in ieder geval) weleens letterlijk tegen het lijf gelopen :)

En Wendy van Dijk gaf vroeger lessen JazzBallet :)
    Die kende ik dus al vrij lang voor ze bekend werd.
    En ik moet zeggen.. ze is nog steeds even vriendelijk :)

Ook Xander (die met die moeielijke naam van volumia.. en dus wendys ex) is wel een leuke gast :)

superverlegen en hij zingt altijd.
    erg cute :)
    zelfs tijdens het boodschappen deon.
    en hij had toen (ik ben inmiddels al paar jaar verhuisd en hij ook) ook absoluut geen idee van heoveel misbruik hij van zn populariteit kon maken.
    hij kwam altijd een beetje suffig, in de wolken over.
    en supervriendelijk

toch vaak zat mensen gezien die elkaar aanstoten en hem niet durfden aan te spreken.
    terwijl hij zelf nog veel verlegener was *grin*
    hij ging zelfs blozen toen iemand zn handtekening vroeg :)

9. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Emile ratelband in de stad hier in Arnhem met zn dochtertje in de villa hap.En frans bauer2 keer,gordon,gerard joling.john de wolf

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ja, teveel om op te noemen. Mijn zusje is journaliste, vooral theater, en ik ga vaak met haar mee naar premieres enzo (Musical Awards, Annie, Tarzan, etc). Daar barst het altijd van de bekende Nederlanders. Verder een jaar of 4 geleden in Frankrijk met Thomas Acda een avond wijntjes zitten drinken en sigaretjes gerookt (hij was "gestopt" en kwam bij ons bietsen en bleef er vervolgens bij zitten, hahaha, erg grappig!)

11. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    ik was in de super afgelopen zaterdag en was naar
    flessen aan het kijken.
    een vrouw pakte een fles dus ik vroeg of die handig
    waren ze zei ik vind van wel .
    en ik zei maar ik heb voedsel voor hongerige baby`s en dat is dikker toen liet ze me allemaal spenen zie maar de medium was op.
    dus eindelijk keek ik op om haar te bedanken en zag toen pas dat het tooske was.

12. Female

Female Niet meer actief

Hey grappig om te lezen zeg, een hoop bekenden gezien zeg!
    Leuke antwoorden!

13. Robyn

Robyn Bekend lid

23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Ja ik woon in het Gooi dus ik kom regelmatig bekende nederlanders tegen. Teveel om op te noemen eigelijk.
    De moeder van Leontien ruiters woonde bij mij in de straat dus kwamer Leontien en Marco regelmatig langs.

14. Robyn

Robyn Bekend lid

23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    O ja, mijn vriendin werkt bij een platenmaatschappij en krijgt elke jaar vip kaarten voor de TMF en Edison awards, we mogen dan ook naar de after party's. Daar komen alleen maar BNner's. Van alle bands tot robbert ten brink en alle soapsterren. Het is eerlijk gezegd niet echt mijn wereldje hoor, op zo'n feestje doen heel veel mensen alsof ze enorm belangrijk zijn.

15. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Ik ben een tijdje stewardess voor een Britse luchtvaartmaatschappij geweest... in 1999 kwamen we Robbie Williams tegen in Kopenhagen. Was wel lachen, ik had een vroege dienst gehad en was eigenlijk erg moe, dus stond een beetje te suffen bij de receptie van het hotel, gaat de liftdeur open, komt daar dus ineens Robbie Williams uit... heb ef in mijn ogen gewreven, want geloofde niet wat ik zag :D Ik zal vast een onuitwisbare indruk gemaakt hebben (NOT!) want ik stond daar een beetje schaapachtig met open mond te kijken. Hij lachte wel naar me! Hij is overigens vrij klein in het echt, maar dat vind ik van wel meer mensen... op de een of andere manier lijken mensen op tv een stuk groter dan ze in werkelijkheid zijn.

Verder heb ik ergens eind jaren 90 ook David Beckham in het vliegtuig gehad, maar ik woonde toen net in Engeland en wist eigenlijk niet wie hij was.

16. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Heb ooit in Thailand een zeer korte 'affaire' ( :oops: ) beleefd met Koert-Jan de Bruin (Dennis uit GTST). Toen zat hij nog niet in GTST hoor, had wel in Goudkust gespeeld maar dat wist ik toen niet.

Verder wel eens Ron Brandsteder, Tom Coronel, Caroline Tensen, Guusje Nederhorst en Roger Waters (van Pink Floyd - gaaf, want ben met zijn muziek opgegroeid) gezien.

17. patrien

patrien Niet meer actief

ik kan even niet op de naam komen maar ik ben een keer in Londen (!) Bea Meulman van vrouwenvleugel tegen gekomen, die met dat rode haar.
    we zaten in de zaal en toen zag een klasgenote van me haar zitten. in de pauze natuurlijk even op zoek gegaan en gevonden.
    natuurlijk nog even een foto gemaakt. zal hem eens opzoeken en plaatsen in mijn album

18. Toen ik op vakantie was in Curacao,
    Zat Theo van gogh met zijn zoontje en exvrouw ook in dat hotel.
    Ook de jongen van Pietje Bell en zijn ouders (de producers of iets) waren er ook. Theo was toen zijn film Baby Blue aan het opnemen daar, waar nog een deel van zijn filmmateriaal gejat was. ben ook bij wat opnames geweest.

Ook kwam ik Benny de haan (remco van gtst) tegen in ons hotel.

Verder Guus meeuwis bij de AH regelmatig gezien.

Dat was het geloof ik wel zo'n beetje...

19. Niet meer actief

Nou, Els Borst en Hans van Breukelen...

O ja... Hans Kraay senior.

Niet echt mensen om over naar huis te schrijven, maar bnérs zijn het wel! :)

20. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Oh ja, ik had laatst nog wat bij de Chinees hier in Wormerveer. Ik zit te wachten op mijn bestelling, lees wat in een roddelblaadje, zegt die man naast me: je moet niet alles geloven wat er in staat hoor ! Dus ik dacht: wat een bekende stem, kijk ik naast me, zit Wolter Kroes daar.

Deel Deze Pagina