Stanley Burleson (m'n buurman), Ursul de Geer, Daphne Deckers (maar die gaf mijn hondje de aandacht ), Henny Huisman, Rob Geus... En wie WIL ik graag zien? Benicio del Toro, Gary Oldman, Robbie Williams... maar ja, die wonen hier niet
tegenover de corridor dat bruggetje over en dan een stukkie naar links. maar goed da's ook al lang terug.. we waren daar toen voor de opnames van de miss universe verkiezing... ik was miss drenthe haha snap nog niet dat ik daar aan mee heb gedaan, haast niemand weet dat, ze konden toen geen geschikte vinden voor drenthe en ik zat bij een modellenburo in zwolle en zo ben ik daar gekomen. ach het leek me wel spannend, gratis naar curacou wel een avontuur. we bleven in akersloot, wel gezellig hoor uiteindelijk heeft irene v d laar gewonnen..(weer een bn-er )
Leuk topic, Mijn ouders hebben een winkeltje gehad in Hilversum (kiosk de kei... op het pleintje daar waar cafe de kei ook zit, het is nu alleen geen kiosk meer). En heb op school gezeten in H'sum Ik heb toen vaak achter de kassa gestaan als bn'ers af kwamen rekenen. Dus weet van een aantal van welke dingen ze houden etc. Tevens kwam eigenlijk heel mediapark bij ons buitenlandse kranten halen, dus veel radio en tv mensen gezien. Ben zelf een keer tegen Bart de Graaff (bart Boos) aangelopen..
hmm tja.. ik was 15 toen en aussies waren nog niet helemaal hot (wel upcoming trouwens) maar op mn 15e werkte ik niet.. en moest ik het doen van zakgeld en heus niet dat mijn ouders zo'n ding voor me gingen betalen dus tja.. en mn haar was ik ietsje te zuinig op.. maar dat kwam nog weer stukje later dan de aussies volgens mij. toen was het bij mij al weer stevig over
'Vroegah'... toen mijn ouders naar de opening van Pearle in DB gingen, was Jaques d'Ancona daar om de opening bij te wonen... Ik sta dus als klein meisje met hem op de foto Valensia woonde 500m van mijn ouders vandaan.. ik heb nog een blauwe maandag gescharreld met zijn broertje. Shakin' Arrows leden Ton en Hans Duquesnoy zijn neven van mijn moeder... dus mijn achter-ooms. De zoon van Ton is ook nog eens een ex van mijn zus EN een hele goede vriend van Valensia... (ons kent ons ) Toetsenist / accordeonist van de Jan van Brusselband (voormalig schoolband van Pabo Tilburg) is mijn neef. De Deurzakkers (iig die lange) woont in mijn geboorteplaats en zag ik vroeger dus regelmatig. Hij is ook de oom van een oud klasgenootje. Anthony Lurling (voetballer bij NAC, Herenveen, Feyenoord, vraag me niet waar hij nu precies voetbalt of aan uitgeleend is) is een vriend van mijn vriend. Evenals Henny Hol.. ook een voetballer, bij Top Oss ofzo? Zij kennen elkaar allemaal van de camping. Verder zou ik het zo ff niet weten... als ik verder misschien eens iemand bekends ben tegen gekomen, heeft het op mij geen indruk gemaakt iig..
Schoot me nog te binnen...ik kom oorspronkelijk uit en woon vlakbij Lemmer...dus zie toch wel regelmatig Rintje Ritsma en Annemarie Thomas... Verdorie waarom kom ik Robbie Williams of Brad Pitt niet tegen? xxx Roelie
ppffff wie ben ikw el eens tegen gekomen! xandra brood(vrouw van herman brood! dinand guusje nederhorst eigelijk heel kane(dennis, martijn en de oude kast!) tygo gernand gasten van replay gemma van eck (uit de meiden band babe) edgar uit goudkust(erg lang geleden) zo en ken nu nix meer verzinne hahahahah
Ben net terug van vakantie uit Kos....Heerlijk! Maar wie liepen er daar rond...Oscar Moens (voorheen keeper AZ, nu PSV) en Robbert Maaskamp, of zo iets, trainer RBC. Verder woont hier Marc Overmars dichtbij, dus af en toe zie je ook nog bevriende voetballers rijden...
ik heb zelf wat bijrolletjes in bekende series en soaps gehad waarmee ik wel met de meeste BN-ers heb samengewerkt.Ik heb alle spelers van de Nederlandse voetbalcompetitie moeten begeleiden en ben zo ook veel BN-ers tegengekomen en wat korte relaties met bekende voetballer sgehad.Verder kom ik altijd in het spelershome van Ajax waar ook heel wat BN-ers tegenkom.En mijn man is ook een heel klein beetje een BN-er.Tenminste,zo zien veel mensen hem die Temptation island volgen.Zelf vinden wij dat echt niet zo,maar mensen zijn echt gek en doen echt idioot als ze iemand van tv herkennen.Uiteindelijk is het wel grappig,maar het blijven ook gewoon mensen...
o jeetje ook ik heb er wel een paar gezien, waaronder aardig wat mensen van t koningshuis, zoals alexander,maxima, beatrix, toen nog claus, eigelijk de hele fam wel hihi van gtst ben ik daniel veel tegen gekomen en dat gehandicapte broertje van benjamin (winston) toen hoe heet ie ook es weer? ook heb ik kelly es gezien (arrogant wijf sorry hoor hihi) ik heb de mensen van blof eens ontmoet omdat mn ex die goed kende geloof dat dat t wel was hihi liefs marieke
Ik kom frans bauer regelmatig tegen, maar die woont bij ons in het dorp. En zijn vriendin Mariska zie ik heel vaak in de supermarkt..... x