@ jee; laat ik nou nét Temptation Island helemaal gevolgd hebben én vreselijk nieuwschierig zijn! kun je het niet vertellen?
Op vakantie in Mallorca liepen we Rene Schumann tegen het lijf. Later had zijn dochter gelijk zwemles met de mijne. Op camping waar mijn neef moest zingen waren ook Saskia en Serge. Rob de Nijs was een vriend van de schoonbroer van me vriendin. Heb hem daar wel eens gezien. Was best aardig! Oh en de tweelingbroer van een vriend had 2x een klein rolletje in ONM. Op vakantie in Gran Canaria logeerde Sandra Kim bij ons in het hotel. Wat een trutje zeg! Oeps geen BN. Ze komt uit Belgie. Foutje! Liefs Marjo
Jee, ik heb Temptation half half gevolgd, en je man heeft inderdaad een heel bekend gezicht! Maar help me ff, was je man dan destijds een vrijgezel in Tempetation? Of wat was zijn rol in dat programma ook al weer?
ja dat zit ik me dus ook af te vragen...keek ook maar soms. was hij niet de helft van een stelletje? dan zijn jullie waarschijnlijk nog niet zo lang samen?
vorig jaar bij het concert van pearl jam, stond ik te kletsen met een jongen, mijn man was t-shirts aan het kopen. De jongen was een vriend van Johnny de mol, hij was dus ook tshirts aan het kopen en ineens kwam hij aan. Kreeg een glimlach van hem. Gister weer concert Pearl Jam, liep chris zegers langs me.. echt rakelings... toch wel een lekker ding. Later kwam hij nog een keer langs en had toen oog contact met hem hahahhaahah
Mijn man deed als stel mee,maar zij had hem belazerd.Ze zijn meteen erna uitelkaar gegaan.Ze hebben in 2002 meegedaan en die reeks is in 2003 uitgezonden en nu al tig keer herhaald,maar wij zijn dus sinds 2003 samen,dus ook alweer 4 jaartjes...
bertje vis, youp v/h hek en nog wat andere mensen. groningen is toch wel een geliefde stad en je ziet hier vaak iemand voorbij fietsen, echt waar haha
Stefano uit GTST die woont in de burt van mijn zusje , helaas heb ik hem nog nooit gezien maar mijn zusje dus wel en het schijnt best een lekker ding te zijn (als hij zijn haren kort heeft zei ze ) Ik ben eenmaal op mijn werk een Bekende Belg tegen gekomen die presenteerde dat liefde op het eerste gezicht programma (de Belgische dan) (geen idee hoe hij heet) ik herkende hem niet maar mijn collega's zeiden het tegen mij toen ging er ineens een lampje branden
leuke vent vond ik dat hahahaha en tineke een trut hahahaha echt ze was zo zielig op het einde hahahahah NOT!
nou gelukkig voor jou ahhaahahha nee hoor leuke vent voor zo ver ik m ken beoordelen vanaf tv hihihihi