BN'ers tegen het lijf gelopen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Female, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Heb wel een paar BN- ers gezien...
    Nouja, gezien.
    Ik ben vrijwillger bij bevrijdingspop en dan komen er natuurlijk BN'ers. Maar ik ben echt blond en vraag bijvoorbeeld aan Ellen ten Dammen van welke band ze is. Idem aan die ene van Veldhuis en Kempers. Zie Jochem Uytenhage voor bij fietsen, heb geen idee wie die is.
    (later wel als mijn zusje weer eens door heeft dat ik niet heb gemerkt wie ik net zag.)

En nog een andere super blunder. We hadden onze nichtjes uitgenodigt als cadeau afscheids concert van K-otic.
    Voor dat het begint moet ik weer naar de plee.
    Kom opeen seen jongen tegen, zag er leuk uit, en zei heel aardig gedag tegen me, had wel verder willen praten maar ik moest zo nodig naar de plee en K-Otic zou bijna beginnen...
    Staan ze op het podium, is het er een van K-otic, hahahaha (met dat iets langere haar)

Verder bij mijn oude werk wel een paar Henny Huisman gezien. (Tja, als ik die niet zou herkennen na zoveel jaar mini playback show/soundmix/etc)

En verder, waarschijnlijk wel maar zo blond en niet opgevallen.....

2. Patries

Patries Actief lid

22 feb 2006
    127
    0
    0
    Ik was vandaag in de action in Sint Oedenrode en liep daar Rick (hij heet toch zo? In ieder geval een van die twee broers en dan die met korte haren) en Monique tegen het lijf.
    Die zaten in de laatste Big Brother.

3. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Nee dat was Tijn. :)

4. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Jan Vayne, Peter Jan Rens, Pierre van Hooijdonk, Frans Bauwer en aanstaande ;), Wim de Ron, Berdien Stenberg en nog meer maar schiet me niet zo snel te binnen ;)

5. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Genoeg..ben ooit roddelfotograaf van de Party geweest en samen gewerkt met Joop van Tellingen.

Drie keer in de week een feessie, met de lekkerste drankjes en hapjes..een wereldtijd.

Nu werk ik als receptioniste in een professioneel fotolab en hier laat menig bekende Nederlander zijn/haar portfolio of setkaart drukken.

Op dit moment komt Michiel Romijn (Jiskefet) heel veel..ivm een expositie waar hij mee bezig is.

6. Niet meer actief

ALs klein kind moest ik een keer bloemen geven aan fanny blankers koen (ateletiek ofzo) ook woonde frank de boer bij mij vlak bij daar ging ik altijd handtekeningen halen. Jan smit nick en simon hebben bij mij op school gezeten en die kwam ik ook regelmatig tegen en de vriendin van nick woont bij 2 huizen verder op. en ik ben ook weleens aukje van ginneke tegen gekomen in de stad.

greetz juulsrulez

7. harriette

harriette Actief lid

18 nov 2005
    178
    0
    0
    noord brabant
    Hallo,

Ik heb vroeger geknikkerd en gespeeld met Geert Hoes.
    Albert West is een neef van mijn moeder, dus die zie ik ook wel eens.
    Verder Albert Verlinde, Jos Hoebee, Anneke Gronloh, Leontien van Moorsel, Anky van Grunsven die heb ik allemaal met mijn werk wel eens aan de kassa gehad.

Verder zie ik veel bekende voetballers, dit i.v.m een toernooi dat ik ieder jaar organiseer.

Ach en ja bekend, dat wil niets zeggen hoor, zijn ook maar doodgewone mensen.

Gr Harriette

Deel Deze Pagina