Vragen zou ik niet durven maar zou best graag met Linda de Mol op de foto willen. En de mannen van Bløf!
Nee, zeker niet! Deze mensen hebben ook recht op een leven! Als het tijdens een concert oid zou zijn, dan vind ik het prima vinden als mensen dat doen (zelf geen behoefte aan), maar daar buiten vind ik het echt not-done.
Nou dat ligt er toch wel aan wie het is hoor hahaha Zie ik een Guus Meeuwis of een Jan Smit ofzo dan zou ik denken '' Goh wat grappig, dat is Jan Smit of Guus '' Maar zie ik nou een Michiel huisman ofzo, tja sorry maar van dat soort mannen sop ik werkelijk waar weg en daar zou ik dus echt wel even om een foto'tje vragen hoor Sorry!
Alleen als ik ze cool vind. En dat is niet zo heel erg vaak. Ik kan niet eens zo gauw even iemand bedenken op dit moment. Ik ben niet zo snel onder de indruk van BN'ers; al is het wel leuk om er eens een keertje ééntje tegen te komen. Zo van: goh, leuk. Ik heb *die en die* een keertje gezien. Klaar. Maar op de foto gaan; tja, ach. Als ze toch bezig zijn ofzo. Maar ik ga niemand er speciaal voor storen.
Ne zou ik niet doen. Van de zomer waren we in scheveningen en toen liepen we pangs barbies bar. Even later hoorde we een brommer achter ons toeteren, mijn man kijkt en zegt super blij, kijk dan dat is barbie. Hij bleef maar kijken en wijzen. Ik schaamde me dood.
Okay, herstel, #schaammomentje#, heb ik weleens gedaan in Tilburg op Roze Maandag een paar jaar geleden... Met Jacques d'Ancona en Sander Lantinga, maar daar kwam ik een paar dagen later pas achter toen de foto's bij een vriendin op Facebook stonden , had een borreltje teveel op en was dat moment gladweg vergeten.
Oh nee echt niet ik zou me vreselijk generen. Zeker privé vind ik dat niet kunnen. Doe het dan tijdens/ na een concert wanneer daar gelegenheid voor gegeven wordt. Ik zou er zelf echt geen behoefte aan hebben, want ik zie BN-ers niet anders als niet bekende mensen. Op de foto ga ik alleen met mensen die ik persoonlijk ken en zelfs dan nog niet graag.
Ja hoor! Met Nick en Simon.. Dinand... Marco Borsato Dat was na een concert. En mocht ik iemand in het echt tegenkomen en ik vind diegene leuk. Dan schaam of geneer ik me niet. Ze kiezen er ook een beetje voor he.. vind ik Zou absoluut niet opdringerig doen maar gewoon vragen wel. Behalve, als ze eten of echt met hun gezin weg zijn.
Zat vorige jaar naast een bnn'er bij de huisarts. Leuke vent hoor, maar zat tegen hem aangeplakt en dat vond ik wel genoeg en hij waarschijnlijk ook .
Nee. Ik zou niet weten waarom ik met zo iemand op de foto zou moeten. Ik vind dat soort persoonsverheerlijking ook buitengewoon stupide. Je gaat toch niet vastleggen dat je iemand hebt gezien? Wat is de meerwaarde daarvan? Angst dat mensen je niet geloven op je woord? Bang het te vergeten? Hoop dat de bekendeling in kwestie op slag verliefd wordt en je schaakt? Als kinderen en verstandelijk gemankeerden dit doen gaat het nog, maar volwassenen die zo nodig op de foto moeten met een BN'er kan ik niet serieus nemen.
Nee vind dat maar raar. Zijn ook gewoon maar mensen. Snap het ook nooit als er hordes van die vrouwen omheen staan die een foto willen.
Of gillende mensen bij concerten. Heb dat nooit begrepen, zelfs toen ik nog een bakvis was en naar de backstreet boys ging ik kom voor muziek te horen, en mee te zingen maar niet om te gillen Heb, op de basisschool, meegedaan met telekids. Met de hele klas. Mega blubber power race en alles toen Carlo en Irene ontmoet en ze waren erg aardig. Frans Bauer op het 25 jarig huwelijk van mijn oom en tante was echt zoals je hem ziet op tv, heel charismatisch. Maar om op iemand af te stappen als ik ze zie (privé dingen aan het doen) nee nooit. Ik denk dan:zitten ze echt niet op te wachten. Bovendien heeft het voor mij geen meerwaarde, een foto met iemand erop die op tv komt.
Ligt eraan.. Na een concert/musical vind dat best leuk voor mijn dochter (ik ben absoluut niet fotogeniek) Bovendien eer dat je de parkeergarage uit bent. Dus wachten we zo nu en dan bij de artiestenuitgang of drinken we nog wat. Zo hebben we foto's van K3, kabouter klus, film van ome Willem, Chantal Janzen, en nog een aantal.. Overigens zo hebben we heel gezellig met de heren van de cabaretgroep Niet Schieten na zitten babbelen. Als we ze in de privé sfeer tegenkomen, dan laten we gewoon met rust. En enige wat je soms hebt, dat je enthousiast begroet. En dan bedenkt o, ja jij kent mij natuurlijk niet. Haha..