mijn partner vind de 1e naam het leukst. ikzelf vind de 2e naam het leukst. de 3e naam vinden we allebei wel leuk maar niet zo leuk als onze favoriete naam 1: Ludo 2: Jip 3: Robin welke vinden jullie leuker en waarom?
Ludo vind ik een beetje een zware naam en daardoor niet echt leuk. Jip weer te jong (leuk als kind, voor volwassene niet): dus kies voor Robin!
Robin vinden we allebei wel leuk alleen heet papa Robbert. vinden jullie dat storend? dus Papa Robbert en zoon Robin
Absoluut robin. De andere namen vind ik echt verschrikkelijk. Sorry. Vond t zelf belangrijk dat we beide volledig achter een naam stonden. Dus niet voor een mwah gaat wel naam of een nasm die 1 van ons maar echt leuk vond. Voor een jongen was t wat lastig maar toch iets gevonden waar we beide volledig achter stonden.
Robin vind ik meer een meisjesnaam. En alleen voor een meisje leuk en niet voor een jongetje. Ik zou er dan Ruben van maken bijvoorbeeld. Ludo echt vreselijk. En Jip is niet meer leuk als je 20 of 40 bent. Een kinderlijke naam.
Ik zou voor Robin gaan. Hoe ga je het uitspreken? Ro-bin? Robbin? Ludo associeer ik met GTST en Jip met Jip en Janneke.....
Ik zou voor de naam Robin gaan ik vind de andere namen niet erg leuk. Dat papa Robert heet zou ik niet storend vinden want ze lijken niet op elkaar
Robin. Bij Ludo moet ik niet alleen aan die van GTST denken (al kijk ik dat nooit) maar ook aan dat enorme goedsullige beest uit de film Labyrinth (met David Bowie) Jip vind ik persoonlijk alleen leuk bij kindjes. Zodra ik een volwassen kerel van rond de 40 voor me heb staan, klopt het beeld op een of andere manier niet meer...