Hehe, ja met sommige dingen is het niet handig. Als je gaat poetsen ofzo, dan hangt hij ineens in je emmer met sop. Bij mij zit hij ook al vol butsjes enzo van het stoten.
heb nog een vraagje... als je boala ketting rond draait betekent het dan dat eht een (jongen) wordt? en als de ketting stil blijft hangen een (meisje)? ik heb dat namelijk gehoord... veel liefs lieverdjuh...
haha best geinig toen ik vroeger in mijn hippie ('90) tijd zat heb ik er een van mijn vriendin gekregen. Heb m altijd gedragen en wist niet eens waarvoor ie was. Vond het balletje en geluidje leuk hahaha!!! Mensen zullen wel gedacht hebben toen ik 13 was hahah Maar nu draag ik m niet. Ik weet idd wel dat de baby geluiden hoort. Ik hou altijd en keer per dag de speeldoos tegen mijn buik aan. Kan ie alvast wennen. En mocht de kleine strax huilen dan zet ik een lekker rustgevend baarmoedermuziekdoos aan hahah!!! Geen idee of het werkt maar wie weet. Zo een baletje rinkelt niet echt boven een wieg toch?? Dus hoort het kind nog geen geluid.
Mijn vaders vriendin wou er 1 voor me kopen maar ze zeiden tegen haar dat ze niet meer verkocht werden omdat het voor een stuitbevalling zou zorgen... nou geloof ik daar zelf niet zo in maar vind het dan wel vreemd dat ze in sommige winkels niet meer verkocht worden.. jullie daar nog iets over gehoord?
dat werd eerder gedacht, maar dan meer als je m hoog zou hangen bij de navel. maar vooral als het moeilijker wordt voor het kindje om te draaien moet je zorgen dat je m laag hangt. ik heb m nog van mijn dochter en heb m af en toe om, maar persoonlijk vnd ik het best onhandig,kets overal met dat ding tegen aan. dus ik draag m meer als sieraad. bovendien met al dat geklus in huis denk ik dat de kleine straks rustiger wordt van de boormachine dan van het zachte belletje hihi..