ons zoontje is 6 maanden en ik wil vor hem voor de zomer nivea zonnebrandcreme factor 50 kopen vor kids hebben jullie hier ervaring mee ? hy kan namelijk niet tegen zwitsel
hoi Nancy, Bij de DA of DIO of Etos verkopen ze Ultrasun. Superspul! Allergie vrij, geen parfum in verwerkt, en 1 keer smeren en de hele dag beschermd! zelfs na het zwemmen en afdrogen! (maargoed, dan nog smeer ik hoor) Gegarandeerd dat je kleine niet verbrand! ikzelf ben blond van nauture met blauwe ogen en na een half uur zon ben ik een kreeft, maar met Ultrasun verbrand ik niet meer! Hij is prijzig maar met zonnebrand beknibbel ik nooit
ze hebben nu ook bij de zeeman zonnebrand van zwitzal... de aller hoogste is inderaad factor 50.. ze hebben ze in alle factoren
Hier ook ultrasun, ik vind die met factor 20 makkelijker smeren dan die met hogere factor. Boven factor 30 maakt het niets meer uit, de dermatoloog zei me dat factor 30 zo'n beetje het maximum is, hogere creme's blijken niet meer bescherming te geven dan de 30.