Gemene steekjes onderbuik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dochter2009, 5 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    Hoi meiden,

Ik ben bijna 5 weken zwanger en heb ontzettend veel gemene steekjes in mijn onderbuik. In het midden van mijn buik. Hebben meer van jullie dit? Verder zijn mijn symptomen ver te zoeken behalve moeheid... Maak me zorgen en wordt graag gerustgesteld! Liefs

2. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    klinkt mij als bandenpijn......

ongipijntjes, steekjes... etc... is heel normaal in het begin... (en later...;))

herken je het niet van je eerste?
    neem iig aan dat je een dochter hebt uit 2009..... nu is elke zwangerschap anders hoor, maar meestal begint de "onzin" bij een volgende zwangerschap wat nog eerder.... ;)

3. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    nou dat ben ik een beetje kwijt inderdaad. Ik weet nog wel dat ik veel liespijn had en er zelfs voor naar de dokter ging. maar in het midden van mijn onderbuik weet ik niet meer. Het doet echt zeer gewoon. Geen krampen zijn het. Stom he,.... je vergeet het best snel allemaal. Ik had wel een dagboek bijgehouden, maar daar stond eigenlijk alleen liespijn in! haha

4. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    Ik zie je onderschrift.... wauw je vierde kindje!! wat gaaf zeg! Zou er ook wel vier willen. Kom zelf ook uit een gezin met vier. Erg gezellig altijd , vooral nu we wat ouder zijn!

5. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL

hahahaha herkenbaar hoor.... elke zwangerschap dacht ik weer: O, ja dat hoorde er ook bij.... of ik had opeens weer iets nieuws...

(En blij om te horen dat je zo positief bent over 4 kindjes...
    hier was 3 ons streven, maar deze werd me in mn schoot geworpen..... en heb dus erg moeten "wennen"....)

6. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    hahaha vertel, dat soort verhalen zijn altijd leuk! wat is er gebeurd? Wel heel bijzonder hoor. want er zijn zoveel vrouwen die heel veel verdriet hebben dat het niet lukt... ik ben nu weer in een keer zwanger. Het is zo bijzonder. Ik doe ook mee aan moeders voor moeders. Dat is wel het minste wat ik kan doen.

En 4 kinderen... ik wou dat mijn vent het ook wilde... Want het is gewoon heel erg leuk. Als kind heb je ook later altijd iemand die er voor je is. Is de 1 er niet is de ander er. Alleen moet je misschen een derde kerstdag enz inlassen, want om met zn allen bij elkaar te komen als iedereen aanhang heeft... das nog wel eens lastig! haha

Deel Deze Pagina