Ben nu 4 wk 3 dg en sinds gisteren heb ik 's ochtends last van misselijkheid. Maar het gekke is dat het pas een uur of anderhalf nadat ik op ben gestaan begint. Dan heb ik allang een bakje fruit, een kop koffie en een foliumzuurtablet weggewerkt, en dat gaat prima. Maar dan ineens komt het opzetten, duurt een half uurtje ongeveer, en dan zakt het weer en heb ik de rest van de dag nergens last van. Ik maak me er geen zorgen om, want elke zwangerschap is anders, maar was gewoon benieuwd of de ochtendmisselijkheid bij anderen ook zo verloopt?
Nee hier was het altijd in de ochtend meteen na opstaan. En na een crackertje was t weg . Maar als ik teveel deed of stress dan kwam t weer terug en idd een half uur en dan zakte t weer.
Nee hier ook meteen in de ochtend als ik opsta, niet heel erg hoor. Ook als ik me druk maak dan kan ik wat duizelen en misselijk worden... Verder ook niks
Ik heb het met vlagen de hele dag door, gek genoeg ook niet meteen als ik wakker wordt maar begint bij mij ook iets later na het ontbijt. Geen zorgen om maken hoor, het heet dan wel ochtendmisselijkheid maar het kan op elk moment van de dag toeslaan
Hier vooral in de ochtend en avond. In de ochtend meestal al voor het opstaan. Regelmatig eten helpt. Dat is voor mij wennen, want bij mijn vorige zwangerschap werd ik juist misselijk van eten. Toen hielp in de ochtend niets.
Bij mij duurt het ook even na het eten en savonds echt verschrikkelijk erg . Achja het is voor een goed doel
Weet nog van 4 jaar geleden....dat het begon met een uur na het opstaan en met vlagen afentoe en denk zn 2 weken later gelijk bij opstaan.
Bij de eerste nergens last van gehad, de tweede wel. Bij mij was de misselijkheid in 2 delen: 's morgens (lang na het ontbijt) een beetje wat weer snel wegzakte. De klapper kwam meestal 's avonds Net voor het avondeten (ik rook gebakken aardappelen en werd al misselijk van de geur), wel honger maar smaakte niet. Rest van de avond misselijk tot vlak voor het slapen. Was echt super als ik avonddienst had.. De hele avond misselijk werken