Kan zijn dat als ze iets (verdachts) zien op de mammografie dat je dan meteen door kunt voor een echo en een punctie. Als je naar een mammapoli gaat, zijn dat, voor zo ver ik weet, meestal combinatie afspraken. En meestal krijg je daarna ook direct de (eerste) uitslag van de onderzoeken. Hopelijk krijgt je man het voor elkaar..
Mij hebben ze een aantal keer gezegd dat je niet meer kans hebt op borstkanker met goedaardige knobbeltjes. Heeft niets met elkaar te maken.
Lovely83. In het umcg bestaat de mammapoli uit 3 onderdelen. S ochtends heb je eerst een afspraak met de arts. Deze bekijkt en voelt. Van daaruit krijg je een echo en /of een mamagrafie. S middags heb je dan weer een afspraak waar je de uitslag krijgt. Dit is het fijne aan de mammapoli van het umcg. Heb helaas ervaring.
Ik kan dinsdag terecht, laat ik dan net een belangrijke vergadering hebben...ga het maandag met mijn bazin overleggen. Hoop zo dat ik niet aanwezig hoef te zijn op de vergadering! Stress is vandaag al een stuk minder! Heb er alle vertrouwen in dat het goed zit.
mag er toch vanuit gaan dat je van je baas weg mag blijven?? Anders zou ik mij gewoon ziekmelden, ik zou echt niet naar die vergadering gaan.
Idd, vergadering kan altijd nog bij gepraat worden. En, neem aan dat er een notulen gemaakt wordt? Ik heb ook gewoon de eerste beste afspraak gemaakt hoor, daarna pas werk gebeld van joh ik kom later of niet. Wat ze er van vinden, maakt mij niet zo uit (wist dat ze het prima zouden vinden hoor).
Dat is toevallig, ik had dus op maandag een vergadering, maar dit gaat voor. Was allang blij dat ik zo snel terecht kon.
Hoelaat moest/moet je vandaag? Heel erg veel succes. Hoop dat er niks aan de hand is. Laat je het alstjeblieft weten?
Ben ook wel benieuwd hoe het is gegaan? Heel veel sterkte hopelijk is niets om je zorgen over te maken!
Het meid, Zag als het goed is vanmiddag ergens een berichtje van je. Dus was benieuwd of hier al wat stond. Hoe gaat het met je? Hoe was het vandaag?
He wat schrikken, hoop dat het niets ergs is. Heb zelf ook sinds kort een knobbel gevonden, best groot, maar zal vast niets kwaadaardigs zijn maar laat t wel checken. Hoe is het nu?
Is het pijnlijk als je erop drukt? Dan kan het ook gynaecomastie zijn, dat gaat vanzelf over, maar je kan het beste naar de huisarts gaan en vragen om een echo xxx
Pijnlijk niet maar ongemakkelijk. Maandag om 09.15 moet ik in het ZH zijn. Het zal geen gynaecomastie zijn, da's toch alleen bij mannen? (Ben nog steeds een vrouw ) De huisarts snapte heel goed dat ik langs was geweest toen hij had gevoeld, was toch wel zorgwekkend. Het zal wel een fibroadenoom zijn, maar liever zeker weten he