Ik geloof dat de AB aanslaat en heb ook wel het gevoel dat ik op tijd en goed heb gehandeld, heb alweer verhalen om me heen gehoort dat het weleens fout had kunnen aflopen als je een bacterie-infectie in je bloed hebt en je er ook nog eens mee blijft lopen..en nu ik dan terug kijk op alles, werd ze met de minuut zieker en zieker... Ze heeft nog wel veel pijn, maar heeft in ieder geval al wat gegeten en ze heeft weer een kleurtje op haar wangen..
nou idd, normaal heb ik wel snel dat ik wil wachten om naar de ha te gaan, gaat wel over denk ik dan, sta niet zo snel bij de ha als er koorts uitbreekt hier, maar me gevoel zei deze keer wel anders..
Fijn dat de kuur lijkt aan te slaan! Heeft ze het wel fijn gehad met oma? En hield jij het een beetje uit op je werk?
het ging gister gelukkig goed, ze vroeg wel veel naar mij..maar eerlijk gezegd vond ik het wel even lekker om afleiding te hebben en wetende dat het goed gaat natuurlijk. Het gaat echt steeds beter met haar, ben zo blij, ze is nu weer lekker aan het spelen..ze was de afgelopen dagen echt een hoopje ellende.. alleen is het iedere keer weer drama om die medicijnen te geven..blijf iedere keer maar zeggen dat ze hier beter van wordt en als ze deze niet inneemt ze anders weer heel erg ziek wordt..
Dat is zo in z'n geheel goed om te lezen, ben blij dat je dochter zo goed opknapt. Medicijnen waren hier nooit een probleem gelukkig, zoonlief vindt antibiotica erg lekker smaken en drinkt het heel gretig van een lepel. Succes met toedienen...
@AB, blijft een drama haha, vooral die late, ze blijft daarna wel een uur nahuilen.. s'morgens heeft ze wel opstartproblemen, als ze eenmaal een paramolletje in heeft genomen gaat het wel redelijk, als die weer uitwerkt is het weer wat minder.. blijft wel beetje sukkelen, maar is niet meer zo ziek als dat ze was. denk dat ik het wel ff tijd moet geven nog..