Goedenavond, ik had een vraagje. Ik heb enorm last van hooikoorts. Nu heb ik al pillen die ik bij de Etos gehaald heb die ik als zwangere (bijna 15 wk.) mag gebruiken, Luffanil genaamd. Door het niezen heb ik last van mijn keel gekregen en tevens krijg ik af en toe hoofdpijn. Ben ook erg verkouden nu. 's Ochtends begin ik de dag ook al met een multivitaminepil van Gravitamon. Mijn vraag kan het kwaad als ik op de dag een vitaminepil neem, een pil Luffanil, en soms zelfs nog een paracetamol. Tevens vraag ik mij af of ik tegen de keelpijn een keelpastille van Anta Flu mag nemen. Ik begrijp dat het allemaal heel veel is en dat ik sowieso alles met mate moet doen. Ik doe het ook niet elke dag en altijd alles tegelijk. Alleen als ik het echt niet meer uithoud. Alvast bedankt, BGW
Hoi, Er is geen bezwaar tegen het en nemen van een vitaminepil, hooikoorts en paracetamol. Dit kan absoluut geen kwaad. Belangrijk op dit moment is rust! geef je lichaam de kans om te herstellen. In de zwangerschap heb je een verminderde weerstand en daardoor genees je ook langzamer! Luister goed naar je lichaam en een keelpastilles mag gerust als je erg last hebt van je keel! Beterschap! Imke